zupa na zsiadlym mleku

1. Data: 2006-02-03 20:02:15

Temat: Re: zupa na zsiadlym mleku
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Czy ktos z Was moze slyszal o zupie na zsiadlym mleku? Poszukuje przepisu
> ale nawet sama nazwa zupy jest bardzo by sie przydala.
>
> dziekuje, magda

Chlodnik litewski.
MB

2. Data: 2006-02-03 20:23:36

Temat: zupa na zsiadlym mleku
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-02-03 20:35:38

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <n...@b...com> skrev i meddelandet

> Chlodnik litewski.

Ale to jest chyba zupa na zimno, prawda? A z opisu mojej znajomej wynikalo,
ze chodzi o wersje na goraco....

dzieki, tez MB :-)

4. Data: 2006-02-03 20:43:40

Od: "news.tpi.pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:ds0cl4$6mk$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> dziekuje, magda
>
> O KURCZE JA TEZ TYLKO SŁYSZAŁAM O CHLODNIKU NA SŁODKO,NA KWAŚNO.SKAD
ZALEZY OD NASZEJ WYBRAŹNI.ZACIEKAWIL MNIE POMYSL NA CIEPŁO.POPYTAŁAM TU I
TAM I NIKT NIE WIE NIC NA TEN TEMAT.

5. Data: 2006-02-03 21:22:53

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-03 21:35:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *:: Solana ::* skreślił te oto słowa:

> Ale to jest chyba zupa na zimno, prawda? A z opisu mojej znajomej wynikalo,
> ze chodzi o wersje na goraco....

No to na pewno polewka.
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/browse
_frm/thread/fc7d4fbfecae1ab/535fa0ef24c9f264?lnk=st&
q=polewka+group%3Apl.rec.kuchnia+author%3Abella&rnum
=3&hl=pl#535fa0ef24c9f264

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

6. Data: 2006-02-03 21:26:03

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl wrote:

> ZALEZY OD NASZEJ WYBRAŹNI.ZACIEKAWIL MNIE POMYSL NA CIEPŁO.POPYTAŁAM TU I
> TAM I NIKT NIE WIE NIC NA TEN TEMAT.

Nie krzycz tak!

MB

7. Data: 2006-02-04 08:31:13

Od: "news" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:43E3CA6B.7040209@bluemoonlavender.com...

> Nie krzycz tak!
>
> MB

NIe krzyczę.Przepraszam o co chodzi?

8. Data: 2006-02-04 08:38:34

Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

news napisał(a):
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w

> NIe krzyczę.Przepraszam o co chodzi?

O pisanie wielkimi literami - az oczy bola od tego wrzasku :)
Capslock Ci sie zacial, czy jak?

9. Data: 2006-02-04 11:14:33

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...org> skrev i meddelandet
> [...]
_frm/thread/fc7d4fbfecae1ab/535fa0ef24c9f264?lnk=st&
q=polewka+group%3Apl.rec.kuchnia+author%3Abella&rnum

Slicznie dziekuje - wszystko wydrukowane!

magda :-)

10. Data: 2006-02-04 13:48:50

Od: "news" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigi" <z...@s...motocykle.org> napisał w wiadomości
TU

> O pisanie wielkimi literami - az oczy bola od tego wrzasku :)
> Capslock Ci sie zacial, czy jak?
>
> --
> pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
> zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
> Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
> Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Oki.Sorki juz bede pisała małymi.

sałata lodowa
Placek Żydowski
kaczka i jej pierś