żurawina

1. Data: 2012-08-12 16:00:24

Temat: żurawina
Od: "sobene" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Proszę o pomoc. Kto z Was zna sprawdzony przepis na sok z żurawiny taki do
przechowywania, jenym słowem na zimę. Z góry dziękuję za pmoc
Pozdrawiam
Bożenka

2. Data: 2012-08-13 07:46:47

Temat: Re: żurawina
Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

Hello, sobene. You're right on time.
> Witam:)
> Proszę o pomoc. Kto z Was zna sprawdzony przepis na sok z żurawiny taki do
> przechowywania, jenym słowem na zimę. Z góry dziękuję za pmoc

Z żurawiny wprawdzie nie robiłem w czymś takim, ale nie wiem dlaczego
miałby się nie udać... :)

przety-i-akcesoria/Sokownik-32014-big.gif <<

> Bożenka

Sławek
--
________
_/ __/ __/ Normalne wróble nie są takie duże! (ostatnie słowa gracza RPG)

3. Data: 2012-08-13 10:29:46

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-12 18:00, sobene pisze:
> [...]
> Proszę o pomoc. Kto z Was zna sprawdzony przepis na sok z żurawiny taki do
> przechowywania, jenym słowem na zimę. Z góry dziękuję za pmoc

Zalewam mieszanką spirytusu z wódką, kawałek wanilii, 2-3 goździki, po
2-3 tygodniach słodzę do smaku. Genialne na zimowe wieczory po
warunkiem, że odstoi co najmniej rok.

Dodają do lodów środek na wszy
pomidory
Pomysł na sałatkę