Delma co to qrwa jest ?

1. Data: 2012-08-07 20:24:17

Temat: Delma co to qrwa jest ?
Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

probowalem usmazyc na tym jajecznice ale to cos nie chcialo sie za chiny
rozpuscic, jakies zolte farfocle powstaly . Ktos wie co to za swinstwem
nas truja ?

2. Data: 2012-08-07 20:45:02

Temat: Re: Delma co to qrwa jest ?
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Aha.... wrote:

> probowalem usmazyc na tym jajecznice ale to cos nie chcialo sie za chiny
> rozpuscic, jakies zolte farfocle powstaly . Ktos wie co to za swinstwem
> nas truja ?

Przecież to nie jest do smażenia. Na jogurcie też nie usmażysz jajecznicy.

Waldek

3. Data: 2012-08-08 07:51:44

Od: gosmo <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2012 o 22:24 Aha.... <n...@s...com> pisze:

> probowalem usmazyc na tym jajecznice ale to cos nie chcialo sie za chiny
> rozpuscic, jakies zolte farfocle powstaly . Ktos wie co to za swinstwem
> nas truja ?

He, he... trzeba było użyć delmy z masłem, miałbyś tam chociaż 0,5% masła
na którym to już da się smażyć ;) A tak poważnie... nie używaj margaryn w
ogóle. Ani to zdrowe, ani smaczne. Smaży się na rzepaku (np. mięsa/ryby),
maśle (słodkości), smalcu (np. schabowe), oliwie pomace/sansa (np. mięsa i
inne) w zależności od potrzeby ale nie na margarynie. Piecze również
ciasta nie na margarynie, bo te potem walą Palmą i inną Kasią :)

4. Data: 2012-08-08 09:22:04

Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-08 09:51, gosmo pisze:

> [...]
> pomace/sansa (np. mięsa i inne) w zależności od potrzeby ale nie na
> margarynie. Piecze również ciasta nie na margarynie, bo te potem walą

No dobra ale pytanie bylo co to jest ze jest tak trudno rozpuszczalne ?

Byc moze to jakies trujace gowno bo na takie mi to wyglada, ani to
jogurt ani margaryna.

5. Data: 2012-08-08 09:56:11

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości
> probowalem usmazyc na tym jajecznice ale to cos nie chcialo sie za chiny
> rozpuscic, jakies zolte farfocle powstaly . Ktos wie co to za swinstwem
> nas truja ?

Jajecznicę usmaż bez tłuszczu, po co ci tłuszcz?

6. Data: 2012-08-08 14:22:59

Od: Pan Anatol <n...@b...spamerzy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08-08-12 11:56, mkarwan pisze:

> Jajecznicę usmaż bez tłuszczu, po co ci tłuszcz?

Dla smaku! :-)
Tłuszcz jest nośnikiem smaku i pomimo tego, że jest niezdrowy, nie
wyobrażam sobie jajeczniczki bez tłuszczyku (bo inaczej smakuje jak
wióry drewniane). :-)

Pan Anatol

7. Data: 2012-08-09 05:14:38

Od: gosmo <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2012 o 16:22 Pan Anatol <n...@b...spamerzy> pisze:

> Dla smaku! :-)
> Tłuszcz jest nośnikiem smaku i pomimo tego, że jest niezdrowy, nie
> wyobrażam sobie jajeczniczki bez tłuszczyku (bo inaczej smakuje jak
> wióry drewniane). :-)

W jaki sposób margaryna smak poprawia? Przecież albo jest niesmaczna, albo
smakiem nie dysponuje? Jajecznica najlepsza na maśle :)

8. Data: 2012-08-09 17:36:21

Od: "jerzy.n" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości
>
> Jajecznicę usmaż bez tłuszczu, po co ci tłuszcz?
Najlepiej na teflonie lub podobnym winylu ,smacznego ...

9. Data: 2012-08-09 17:45:03

Od: Pan Anatol <n...@b...spamerzy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09-08-12 07:14, gosmo pisze:

> W jaki sposób margaryna smak poprawia? Przecież albo jest niesmaczna,
> albo smakiem nie dysponuje? Jajecznica najlepsza na maśle :)

Drogi gosmo... a czy ja gdzieś napisałem, że na margarynie??? :-O
Oczywiście, że na masełku (takim prawdziwym, a nawet lepiej na
sklarowanym) lub na smalczyku ze skwarkami! To jest TO! :-)

10. Data: 2012-08-09 21:17:33

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pan Anatol" <n...@b...spamerzy> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Oczywiście, że na masełku (takim prawdziwym, a nawet lepiej na
> sklarowanym) lub na smalczyku ze skwarkami! To jest TO! :-)

Jajecznica:

200g bekoniku
2 cebule
2 pomidory (bez skórki)
kapka smalcu

Na patelnię kapkę smalcu, na to bekonik, smażony tak długo aż się słoninka
wytopi. Do tego cebulka w drobną kosteczkę. Jak się zacznie szklić,
pomidorek,też w drobną kosteczkę. Druga cebulka i pomidorek też w drobną
kosteczkę czekają w miseczce. Sól, pieprz, czosnek, papryka - co kto tam
lubi do smaku. Na to 5 jajek - nie bełtanych. Delikatnie wymieszać, jak
ścięte tak na 75% dorzucam cebulkę i pomidorek. Wymieszać, doprowadzić do
ulubionej konsystencji - mniam, mniam.

Kurde, żeby żona TV nie oglądała, to bym poszedł sobie zrobić :)

Newcastle Brown Ale
Sklepowe ogórki...
Mam Pytanie!!!
Chińszczyzna