Delma co to qrwa jest ?

11. Data: 2012-08-10 10:08:47

Temat: Re: Delma co to qrwa jest ?
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-09 23:17, Andy Niwinski pisze:

> [...]
> 2 cebule
> 2 pomidory (bez skórki)
> kapka smalcu
>
> Na patelnię kapkę smalcu, na to bekonik, smażony tak długo aż się
> słoninka wytopi. Do tego cebulka w drobną kosteczkę. Jak się zacznie
> szklić, pomidorek,też w drobną kosteczkę. Druga cebulka i pomidorek też
> w drobną kosteczkę czekają w miseczce. Sól, pieprz, czosnek, papryka -
> co kto tam lubi do smaku. Na to 5 jajek - nie bełtanych. Delikatnie
> wymieszać, jak ścięte tak na 75% dorzucam cebulkę i pomidorek.
> Wymieszać, doprowadzić do ulubionej konsystencji - mniam, mniam.

Sądząc po składzie (pomidorek w kosteczkę, cebulka w kosteczkę, bekonik)
i narzędziach (miseczka), to raczej będzie jajeczniczka, niż jajecznica.

Pozdry,
MW

12. Data: 2012-08-10 11:17:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego obywatel wolim uprzejmie donosi:

> Sądząc po składzie (pomidorek w kosteczkę, cebulka w kosteczkę, bekonik) i
> narzędziach (miseczka), to raczej będzie jajeczniczka, niż jajecznica.

A po ilości - żarty ten chłopczyk, który ją spożyje.

qr.a

13. Data: 2012-08-12 19:51:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... Na jogurcie też nie usmażysz jajecznicy.
Na jogurcie się da.
Można też na zsiadłym mleku w ilości około 1 łyżka na jedno jajo.

14. Data: 2012-08-18 14:51:33

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Dnia dzisiejszego obywatel wolim uprzejmie donosi:

>>> 2 cebule

> A po ilości - żarty ten chłopczyk, który ją spożyje.
>
> qr.a

A jak - 160 kilo żywej wagi przy 202 cm wzrostu.

15. Data: 2012-08-18 15:15:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-18 16:51, obywatel Andy Niwinski uprzejmie donosi:

Taki duży chop, a taki delikutasik

qr.a

16. Data: 2012-08-19 00:13:03

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-08-18 16:51, obywatel Andy Niwinski uprzejmie donosi:

> Taki duży chop, a taki delikutasik
>
> qr.a

Nie zaden delikatusik, tylko stopniuję krojenie cebulki (bo duże cebule nie
są takie smaczne) na plasterki, kostkę, kosteczkę i drobny miał cebulowy.
Pomidory też lubię takie maławe, więc pomidorki. A że maławe, to nie użwam
makutry jako pojemnika tylko w mordę kopaną miseczkę. I nie używam jajeczek,
tylko porządne jaja wielkości L. A 5 to tylko wtedy jak robię szybkie
śniadanko. Na normalne żarełko walę od 8 do 10-ciu.

Pozdrawiam Q-raka

17. Data: 2012-08-19 08:38:28

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> używam jajeczek, tylko porządne jaja wielkości L. A 5 to tylko wtedy jak
> robię szybkie śniadanko. Na normalne żarełko walę od 8 do 10-ciu.

No i nareszczcie miłośnik NORMALNEJ porcji jajeczniczki. dawniej, jak dobra
Bozia poraziła (nie wiadomo dlaczego i za jakie grzechy) kacem, to
preferowałem jajeczniczkę z tuzinka jajek. Taką tuzinkową... A teraz... Ech,
nawet nie ma co gadać, same nietuzinkowe, z sześciu i dość... Starość ciężka
jest...
pozdr
Stefan

18. Data: 2012-08-19 08:50:52

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan" <s...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Ech, nawet nie ma co gadać, same nietuzinkowe, z sześciu i dość... Starość

Ale dodać muszę, że takową jajeczniczkę to wpylam bez żadnych
węglowodanowych dodatków. Znaczy oprócz warzyw. Żadnych chlebków i innych
takich.

19. Data: 2012-08-19 10:25:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-19 10:50, obywatel Andy Niwinski uprzejmie donosi:
> "Stefan" <s...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ale dodać muszę, że takową jajeczniczkę to wpylam bez żadnych
> węglowodanowych dodatków. Znaczy oprócz warzyw. Żadnych chlebków i
> innych takich.

Jajecznica z pieczywem? Bleee.
Najlepsza z pomidorem albo ze szczypiorem (ale takim cebulowym).
Ewentualnie wkładka mięsna: kiełbasa, bekon, skwarki.

BTW http://wiadomosci.onet.pl/wideo/czy-jajko-to-nowy-pa
pieros,91900,w.html
No to sztachnijmy się.

qr.a

20. Data: 2012-08-19 15:22:24

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jajecznica z pieczywem? Bleee.
> Najlepsza z pomidorem albo ze szczypiorem (ale takim cebulowym).
> Ewentualnie wkładka mięsna: kiełbasa, bekon, skwarki.
Do jajeczniczki robiłem nieraz takie cieniutkie grzaneczki pokrajane w
kostkę i podsmazone na skwareczkach, jak się leciutko zrumieniły, no to
jajeczka bęc!
A w ogóle na chleb się ciężko pracuje, więc trzeba go oszczędzać.
pozdr
Stefan

Newcastle Brown Ale
Sklepowe ogórki...