Delma co to qrwa jest ?

21. Data: 2012-08-19 19:26:12

Temat: Re: Delma co to qrwa jest ?
Od: MisKudlaty <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2012 17:22, Stefan pisze:

> jajeczniczki cieniutkie grzaneczki
> skwareczkach, leciutko
> jajeczka
> pozdr
> Stefan

Ile Ty masz lat człowieku, że tak zdrabniasz? jestem dzieciakiem czy
zdziecinniałym starcem?
Takie zdrabnianie jest infantylne i świadczy o pewnych zaburzeniach...
MK

22. Data: 2012-08-19 22:09:30

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MisKudlaty" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

zdziecinniałym starcem?
Takie zdrabnianie jest infantylne i świadczy o pewnych zaburzeniach...

Przede wszystkim o braku poczucia humoru ( tak twierdzi mój fryzjer -
psychoterapeuta)
pozdr
Stefan

23. Data: 2012-08-19 23:15:58

Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-19 21:26, MisKudlaty pisze:

> Ile Ty masz lat człowieku, że tak zdrabniasz? jestem dzieciakiem czy
> zdziecinniałym starcem?
> Takie zdrabnianie jest infantylne i świadczy o pewnych zaburzeniach...
> MK

A qrwa wszedzie obecne "Filmiki" ?

24. Data: 2012-08-23 11:37:33

Od: Mateusz V <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jajecznica na teflonie smakuje tak samo jak piwo bez gazu :)

--
pzdr
Mateusz V

25. Data: 2012-08-23 11:48:37

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-23 13:37, Mateusz V pisze:
> Jajecznica na teflonie smakuje tak samo jak piwo bez gazu :)

Budweiser prosto z kadzi jest całkiem niezły.
Imo o niebo lepszy niż nasze krajowe z gazem.
A co polecasz zamiast teflonu?

26. Data: 2012-08-23 12:04:34

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 13:48:37 UTC+2 użytkownik Ed napisał:

> Budweiser prosto z kadzi jest całkiem niezły.

Że niby z kadzi to bez gazu?

Ed, idź ty lepiej piec te swoje piersi z kurczaka przez półtorej godziny, może nawet
i na delmie...

Ania

27. Data: 2012-08-23 12:51:52

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-23 14:04, czeremcha pisze:

> Że niby z kadzi to bez gazu?
>
> Ed, idź ty lepiej piec te swoje piersi z kurczaka przez półtorej godziny, może
nawet i na delmie...

> Ania

Pewnie, że bez gazu.
Są może jakieś resztki gazu pofermentacyjnego,
ale co najwyżej szczypią delikatnie w język,
co przydałoby się też niektórym ;>

28. Data: 2012-08-23 19:23:02

Od: "Stefan" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Budweiser prosto z kadzi jest całkiem niezły.
> Imo o niebo lepszy niż nasze krajowe z gazem.
> A co polecasz zamiast teflonu?
normalną stalową patelnię tzw rodzinną to znaczy wypalaną jakieś 20 lat.
Szczycę się posiadaniem patelni, którą dostałem na prezent ślubny z tzw
pierwszą byłą w 1973 roku.
Kobity (czasem żony) się zmieniały a patelnia dalej służy wiernie (w
odróżnieniu od powyższych).
pozdr
Stefan
PS Z drugiego zestawu (1978) mam jeszcze rondel olkuski ze śladami teflonu.

29. Data: 2012-08-24 06:23:15

Od: Mateusz V <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

A najlepsze były ponoć robione ręcznie przez Cyganów (jak ich dawniej
nazywano) ale osobiście nie testowałem. Ja używam zwykłych stalowych z
grubym dnem. Chętnie przetestowałbym nowe wynalazki z dnem rzeźbionym
ale jeśli mam wydać300 - 400 zł na patelnię apotem się rozczarować to
nie ryzykuję.

--
pzdr
Mateusz V

30. Data: 2012-08-24 06:46:00

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-23 21:23, Stefan pisze:

> [...]
> pozdr
> Stefan
> PS Z drugiego zestawu (1978) mam jeszcze rondel olkuski ze śladami

No ba, ale teraz takie dostać to można już chyba tylko w spadku.

Newcastle Brown Ale
Sklepowe ogórki...
Mam Pytanie!!!
Chińszczyzna