zywienie a grupa krwi

1. Data: 2004-05-30 20:43:32

Temat: zywienie a grupa krwi
Od: "adm" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o zywieniu zgodnym z grupa krwi? Szukalem troche na ten temat w
sieci, ale po przejrzeniu kilku stron dochodze do wniosku, ze to same
pierdoly. Mam grupe krwi A, na jednej stronie wyczytalem ze:

Unikac nalezy: mięsa, owoców morza (...)
(http://www.wszystkoobieganiu.com.pl/odzyw.htm)

a na następnej jest napisane:

Zaleceniem dla osób z grupą "A" jest więc unikanie czerwonego mięsa,
baraniny (...), ale nie rezygnowanie z owoców morza (...)
(http://www.sggw.waw.pl/~zcz_knzd/gazetka/7/0710.htm
l)

No i wez tu badz madry :(

2. Data: 2004-05-30 21:11:51

Temat: Re: zywienie a grupa krwi
Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-05-30 22:43, adm wrote:
> Co sadzicie o zywieniu zgodnym z grupa krwi? Szukalem troche na ten temat w
> sieci, ale po przejrzeniu kilku stron dochodze do wniosku, ze to same
> pierdoly. Mam grupe krwi A, na jednej stronie wyczytalem ze:

Skoro antygeny grupowe w zasadzie roznia sie obecnoscia albo
N-acetylo-galaktozaminy (A) lub galaktozy (B), badz tez brakiem czasteckzi cukru
na koncu lancucha (0) (http://www.bioc.aecom.yu.edu/bgmut/abo.htm), czy uwazasz,
ze wylacznie na tej podstawie mozna ustalac konkretne zasady zywienia? ;-)

IMHO, to sa raczej pseudonaukowe bzdety... Takze te powiazania ewolucyjne gr
krwi z predyspozycja do przyswajania pewnych pokarmow i "pewne układy
enzymatyczne" sprzyjajace ich trawieniu - wydaja sie troche naciagane.

Choc oczywiscie moge sie mylic ;-)

pozdr.
--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]
[ redhat-guide.prv.pl ]

witaminy
Dermatologia - Dermogrfizm + tatuarz
inhalacje