?

1. Data: 2003-04-14 17:38:16

Temat: ?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

czy jeżeli ktos (ja...) ma pół szuflady kanw do wyszycia,drugie pół wzorów i
kupuje cztery nowe to jest to jeszcze stan uleczalny? w domu po obejrzeniu
moich zakupów stwierdzili,ze nie...:-/ Zosia

1. Data: 2003-04-14 17:39:04

Temat: Re: ?
Od: "Dagmara Strumińska" <s...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jeżeli ktos (ja...) ma pół szuflady kanw do wyszycia,drugie pół wzorów
> kupuje cztery nowe to jest to jeszcze stan uleczalny? w domu po obejrzeniu
> moich zakupów stwierdzili,ze nie...:-/ Zosia

nie jest to stan uleczalny, ale za to jaki mily :)
nieuleczalnie chora dagmara

1. Data: 2003-04-14 17:58:35

Od: "Iweczka \(-tka\)" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jeżeli ktos (ja...) ma pół szuflady kanw do wyszycia,drugie pół wzorów
> kupuje cztery nowe to jest to jeszcze stan uleczalny? w domu po obejrzeniu
> moich zakupów stwierdzili,ze nie...:-/ Zosia

Eee tam, nie ma się co chwalić.
Wszystkie mamy tak samo :)))

Iweczka Uzależniona.

1. Data: 2003-04-14 17:58:53

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

No cóż. W domu mieli rację. Ale życie jest takie krótkie. Nie należy sobie
odmawiać drobnych przyjemności. Ja z dużą radością (od czasu do czasu) oglądam
swoje schomikowane zasoby, i ...jest mi dobrze. Nie przejmuj się.

> nie jest to stan uleczalny, ale za to jaki mily :)
> nieuleczalnie chora dagmara

Druga zarażona - Halutka

1. Data: 2003-04-14 18:16:14

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego to ma byc uleczalne?
Chora Beata

1. Data: 2003-04-14 18:17:11

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-14 18:44:06

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ to jest jak najbardziej normalny stan. Nie wiem czy nie masz za mało
zbiorów bo nie wiadomo jaki wzór w ręce wpadnie i co będzie potrzebne.Ja mam
pokaźny zbior drutów, kilka kanw, włóczki, materiały (bo szyję), tasiemki,
koronki, nici do szycia, wyszywania, na szydełko, oczywiście gazety na temat
szycia, wyszywania, dziergania.Parę książek, no i jeszcze sprawy
ogrodowe....To nie wszystko, bo jeszcze rodzina zmusza mnie do gotowania i
pieczenia. To trzeba przecież mieć pod ręką przepisy (zbiera je cała
rodzina)........Na pewno nie jestem chora, bo jeszcze pracuję a teraz nie
trzymają na etacie ludzi z zaburzeniami.
Optymistycznie nastawiona
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2003-04-14 18:53:19

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@o...pl napisał(a):

> [...]
oglądam
> swoje schomikowane zasoby, i ...jest mi dobrze. Nie przejmuj się.

schomikowane to ja mam na razie włóczki głównie ale powoli zaczynają mi się
zbierać wzory, muliny , kanwy a teraz jeszcze materiały na paczworki. W dużym
stopniu to przez Was kochane dziewczyny :-)))) . Żeby nie ta lista to pewnie
długo nie przyszło by mi do głowy brać się za niektóre rzeczy i drutowałabym
sobie spokojnie. Ale bardzo się cieszę z rozszerzenia mojej chęci
chomikowania:-))).
Pozdrawiam wszystkie chomiki
Ania

1. Data: 2003-04-14 19:02:12

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to przyjemnie mieć w czym wybierać w zależności od nastroju.
Mirella

1. Data: 2003-04-14 20:12:40

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wszystko prawda, znam Dorotkę osobiście
i potwierdzam, jest zdrowo uzależniona od robótek
Mira Z. (Wrocław)
Też uzależniona!!!

[ogolne]Przesylania plikow na priv
patchworki z "dobry wieczor"