???

31. Data: 2009-06-22 09:23:36

Temat: Re: ???
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, ale idzie ku lepszemu.
Kiedyś ludzie z inną zawartością pigmentu w skórze byli traktowani jak
zwierzęta.
Po prostu biała rasa przejawia pewien rodzaj tępoty umysłowej, która każe
jej odkrywać Amerykę od wieków zamieszkiwaną przez rdzennych mieszkańców, a
tych mieszkańców nazywać Dzikimi.

MK

32. Data: 2009-06-22 09:26:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla tybetańskiego mnicha ...

I znowu zawiesimy się na pewnej toporności naszego języka.
Zaczyna mnie to powoli wkurzać...

MK

33. Data: 2009-06-22 10:03:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]
> otaczającego; przytomność>:
>
> Zbyt duża dawka leku może spowodować utratę świadomości.
>
> Ranny nie odzyskał jeszcze świadomości.
>
> ŕ fraz. Zmącona świadomość zob. zmącić w zn. c.
>
> 2. psych. <najwyższy poziom rozwoju psychicznego charakterystyczny dla
> człowieka, zdolność bezpośredniego poznania otoczenia, własnej osoby i
> relacji z otoczeniem>
>
> ? Coś dociera, dochodzi, nie dociera, nie dochodzi do czyjejś świadomości.
>
> ? Próg świadomości zob. próg w zn. 3b
>
> No teraz możemy pogadać. To o którą świadomość Ci chodzi?

Na tej grupie powinno być zn. 2, ale jak się za długo tu pobędzie, to można
się złapać na niełapaniu ś. w zn. 1c.
A mnie się najbardziej podoba taka forma: http://www.swiadomosc.com/

Qra

34. Data: 2009-06-22 10:53:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl>

> Czym jest świadomość?
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Świadomość to rozpoznana wiadomość, a więc
zdeszyfrowana informacja.
Zawsze jest się świadomym CZEGOŚ. :-)
Brak rozpoznania nosi nazwę 'nieświadomość'
a więc informacja nieuświadomiona. :-)

pozdrawiam świadomie, ;)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości
- -
made by crosspost: pl.sci.filozofia, pl.sci.psychologia

35. Data: 2009-06-22 11:30:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 02:57, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> a nie jest to już odpowiedź? :)
>
> --
> Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
>
> http://twitter.com/trenR

Ani obiera karczocha,ale to najgłębsze co można napisać;-)

36. Data: 2009-06-22 12:05:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> zdeszyfrowana informacja.
> Zawsze jest się świadomym CZEGOŚ. :-)
> Brak rozpoznania nosi nazwę 'nieświadomość'

otóż to.
świadomość, to rozpoznana wiadomość.
niekoniecznie zdeszyfrowana jednak :)
wystarczy - zauważona.

to taka podstawowa świadomość. istnienia.

-- "
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

37. Data: 2009-06-22 12:14:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 14:05, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> [...]
> niekoniecznie zdeszyfrowana jednak :)
> wystarczy - zauważona.
>
> to taka podstawowa świadomość. istnienia.

no tak, ale obserwujesz tą wiadomość we własnej świadomości i to
świadomość przenosisz na zewnątrz,twierdząc Robaks jest
głupi,stwarzasz Robaka własną świadomością.

38. Data: 2009-06-22 13:33:37

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
l.googlegroups.com...
> [...]

Oczywiście. Słowo MADE w języku niemieckim oznacza ROBAK.
Ludzie, którzy rozpoznają informację MADE, a więc uświadomią sobie
zmianę stanu (pojawiło się coś nowego) ale nie zdeszyfrują tej informnacji
- to nie posiądą świadomości co ta informacja znaczy.
MADE nie będzie więc wiadomością, lecz informacją. :-)
Będą nieświadomi. :-)

> no tak, ale obserwujesz tą wiadomość we własnej świadomości i to
> świadomość przenosisz na zewnątrz,twierdząc Robaks jest
> głupi,stwarzasz Robaka własną świadomością.

Zdanie "Robaks jest głupi" może powstać świadomie w wyobraźni
lub nieświadomie bez rozumienia desygnatów słów jako przypadkowa
zbitka liter. Projekcja tego zdania na zewnątrz to emisja informacji.
Dopiero po zdeszyfrowaniu tego zdania może powstać świadomość,
że ktoś ułożył takie zdanie jako opinię o Robaku. :-)
Opinia bez uzasadnienia prawdziwości nazywa się pomówieniem,
urojeniem, oszczerstwem, pieniactwem itd. :-)

Formalnie:
Bardzo ładnie napisał ani:
"Może precyzyjniejsze by było takie pytanie: Czym jest to co
obserwuje pojęcia? ;)"
A więc
"Czym jest to coś co może być świadome wiedzy lub niewiedzy"
bowiem niewiedza także jest świadomością, np:
jestem świadomy
mam świadomość
wiem
że, nie wiem co ugotować na obiad, a już 15:30 ;D
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

39. Data: 2009-06-24 14:47:53

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> a skąd wiesz że masz rozum?

Bo potrafię wyprowadzić wzór na deltę ;)

Pozdrawiam
Vicky

40. Data: 2009-06-24 18:58:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vicky <b...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Bo potrafię wyprowadzić wzór na deltę ;)

Nilu też?

Qra, wijąc wianki

wzor dla nowej europy
SOWA
Władze Jasła chcą wyciąć i spalić 67-letni dąb, posadzony na cześć
Progresywna regresja
Ważne pytanie