188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.

1. Data: 2005-05-19 18:55:49

Temat: 188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.
Od: Grandalf <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że ten temat jest wałkowany, ale ja w inny sposób nie przybiore, a
potrzebuje co najmniej 10kg. Bardzo proszę o opinie które z tych
http://www.swistak.pl/kategorie/299.html suplementów na mase jest
najlepszy tak do 60zł. Nie chce innych rad na przytycie bo nic z tego
nie wypali. Proszę o klarowną opinie i pozdrawiam

2. Data: 2005-05-19 20:07:15

Temat: Re: 188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.
Od: Grandalf <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grandalf napisał(a):
> [...]
> najlepszy tak do 60zł. Nie chce innych rad na przytycie bo nic z tego
> nie wypali. Proszę o klarowną opinie i pozdrawiam

Jeśłi chodzi o jakiś trening to głównie zależy mi na rozbudowaniu ramion
i nóg(uda). Są po prostu za chude :(

--
Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,

3. Data: 2005-05-20 08:13:12

Od: "Zdisiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najlepszy tak do 60zł. Nie chce innych rad na przytycie bo nic z tego nie
> wypali. Proszę o klarowną opinie i pozdrawiam

Broń Boże nie cwicz 6 razy w tygodniu ! Co najwyżej 4 razy z odpoczynkami
pomiedzy treningami,
na"mase" ładuj trening body bulding + hevy duty system (trening dla
ciezarowców), jak masz za soba minimum 1 rok
systematycznych cwiczen to cie powinno roznieść:). Ja przy twoim wzroscie
waze jakies 110 kg :P, jechalem na mase ale nie od 60 kg
tylko od 88 kg Pozatym rozładowanie samochodu np 20 ton cementu w workach po
50 kg tez rozwala "na mase" ale do tego trzeba chłopa:)
A po takiej pracy to sie chce jesc oj chce, 188 cm i 60 kg to z Ciebie
"Tadek nie jadek" :P , wiecej jeść i spać ...
Koniec tych mądrych wywodów:) zycze sukcesów !
Zdisiu

4. Data: 2005-05-21 23:02:55

Od: "allerune" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepszy tak do 60zł. Nie chce innych rad na przytycie bo nic z tego
> nie wypali. Proszę o klarowną opinie i pozdrawiam

Zrob taki maly test, na necie, ja znalazlem go gdzies na forum www.sfd.pl
jest do sciagniecia taki fajny skrypcik w excelu ktory wylicza ilosc kalorii
jaka spozywasz. Poswiec troche czasu i wylicz (bez oszukiwania) ile zjadasz
kalorii dziennie. Jak juz to zrobisz to podajac to i inne informacje takie
jak wiek, tryb zycia itd. mozesz liczyc na jakas pomoc. Mi sie wydaje ze
samo kupienie odzywki nie zalatwi sprawy w Twoim przypadku.

Szybka przemiana materii to taka bzdura zwykle, tzn. to prawda, ale ludzie
tym sie tlumaczacy zwykle oprocz tego zdecydowanie zbyt malo jedza, jak ja
zrobilem sobie takie wyliczenie to sie dopiero okazalo ze w zasadzie
niemoznosc przybrania na masie nawet z odzywka wynikala ze slabego
odzywiania.

allerune

5. Data: 2005-05-22 08:16:45

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ty masz tasiemca, albo inne robale i dlatego jesteś taki chudy?
Taki tasiemiec może mieć 3m, może mieć 10m długości.
Pomyśl musisz nakarmić jego i siebie.
A on jest w kiszkach. Zawsze pierwszy. Wyżera najlepsze kąski.
To tak jak byś musiał karmić siebie i małego aligatorka.

:)

stokrotka

6. Data: 2005-05-22 20:38:53

Od: Grandalf <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
> [...]
> A on jest w kiszkach. Zawsze pierwszy. Wyżera najlepsze kąski.
> To tak jak byś musiał karmić siebie i małego aligatorka.

Hehe. Nie, nie mam. :-)

7. Data: 2005-05-28 22:42:08

Od: "gosia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wiem, że ten temat jest wałkowany, ale ja w inny sposób nie przybiore, a
> potrzebuje co najmniej 10kg. Bardzo proszę o opinie które z tych Masz
> niedowagę - wiesz o tym prawda? sam sobie nie poradzisz.Trzeba wiedzieć co
> robić ,co jeść .zastosować odpowiednią dla Ciebie dietę. Jeśli chcesz ,to
> odpowiedz wyślę do Ciebie e-maila

Klebsiella Pneumonae ESBL+!!!
po gastroskopii, wrazenia
TBC???