Klebsiella Pneumonae ESBL+!!!

1. Data: 2005-05-19 16:57:09

Temat: Klebsiella Pneumonae ESBL+!!!
Od: "Banderas" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś może mi powiedzieć, co oznacza pozycja z wyniku posiewu kału jak w
temacie? Czy dla 3 miesięcznego dziecka może być to niebezpieczne? Właśnie
wracamy od lekarza, który twierdzi (zresztą jak każdy z którymi do tej pory
mieliśmy styczność), że skoro przybiera na wadze to wszystko Ok. Wcześniej
była leczona z Klebsiella Oxytoca, którym zaraziła się w szpitalu i
dostawała Augmentin. Wcześniej jeszcze była w szpitalu na zapalenie płuc.
Obecnie padiatra kazała brać Enterol i Lacidoffil.

--
Pozdrawiam, Banderas

2. Data: 2005-05-19 18:10:36

Temat: Re: Klebsiella Pneumonae ESBL+!!!
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Banderas" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś może mi powiedzieć, co oznacza pozycja z wyniku posiewu kału jak
> temacie? Czy dla 3 miesięcznego dziecka może być to niebezpieczne?

Moje dziecko miało ten (paskudny!) szczep w gardle. Nie leczono go w żaden
sposób. W kale z kolei wyszła inna niebezpieczna bakteria - takze mieliśmy
podawać lakcid i małe ilości Enterolu.
Dziecko ma obecnie ponad 3 lata i nie było zadnych kłopotów z Klebsiellą.
O.

po gastroskopii, wrazenia
TBC???
Goraczka po szczepionce MMR i wiatrowka