2 rano 9 st C.

1. Data: 2007-01-14 01:18:48

Temat: 2 rano 9 st C.
Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w połowie stycznia, w krakowie!
jeśli to nie są anomalia, to ja nie wiem.
jak to może wpłynąć na resztę roku, czy z powodu braku śniegu nie grozi
susza?
wiosna z wiaderkiem?

jak mowił pewnien ksiądz: nie ma przypadków, są tylko znaki...
moon

--
Concord 165

2. Data: 2007-01-14 01:47:46

Temat: Re: 2 rano 9 st C.
Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> susza?
> wiosna z wiaderkiem?
>
> jak mowił pewnien ksiądz: nie ma przypadków, są tylko znaki...

A znaki są dobre, deszcz pada gęsto, często.

ogródeczek

3. Data: 2007-01-14 07:43:01

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>jeśli to nie są anomalia, to ja nie wiem
:)))
tak jest w calej Europie
:)
>jak to może wpłynąć na resztę roku, czy z powodu braku śniegu nie grozi
>susza?
>wiosna z wiaderkiem?
:)
snieg to tylko forma odpadu
deszczu jest dosc sporo
i u mnie aktualnie poziom wod gruntowych wyzszy
niz wiosna po2 ostatnich zimach
:)
>jak mowił pewnien ksiądz: nie ma przypadków, są tylko znaki..
:)
o ile w lutym czy marcu nie dopierdzieli mroz
to ja chcialbym , zeby to byly zmiany na stale
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

4. Data: 2007-01-14 08:22:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eoc0dj$2ao$1@inews.gazeta.pl Moon
<n...@w...pl> napisał(a):

> jak to może wpłynąć na resztę roku,

Hejka. Najgorszy scenariusz to taki, że zima potrwa do maja. :-(

>czy z powodu braku śniegu nie
> grozi susza?

Wręcz przeciwnie. Co teraz spada z nieba to wsiąka w głąb
niezamarzniętej ziemi, która już jest nasiąknięta jak gąbka. Odbudowują się
zasoby wód gruntowych i podnosi ich poziom. :-)
Wiosną zeszłego roku śnieg stopniał u nas w ciągu dwóch dni i cała woda
popłynęła do rowów i rzek zalewając po drodze niższe tereny na działkach.
Pozdrawiam retencyjnie Ja...cki

5. Data: 2007-01-14 10:38:31

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiosną zeszłego roku śnieg stopniał u nas w ciągu dwóch dni i cała woda
> popłynęła do rowów i rzek zalewając po drodze niższe tereny na działkach.

a duża część tego śniegu uciekła w powietrze i dała opady ale daleko,
daleko
SJS

6. Data: 2007-01-14 14:56:53

Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a duża część tego śniegu uciekła w powietrze i dała opady ale daleko,
> daleko
> SJS

za górami, za lasami ?

ogródeczek

7. Data: 2007-01-15 09:25:19

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> w połowie stycznia, w krakowie!
> jeśli to nie są anomalia, to ja nie wiem.

Właśnie w radiu mówili, że widziano w Polsce bociany, całe stado.
Prawdobodobnie nie doleciały do Afryki, ale uznały, że lepiej wracać niż
lecieć dalej, bo zimy nie będzie.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2007-01-15 14:39:43

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> Właśnie w radiu mówili, że widziano w Polsce bociany, całe stado.
> Prawdobodobnie nie doleciały do Afryki, ale uznały, że lepiej wracać
> niż lecieć dalej, bo zimy nie będzie.

pomimo ogólnego optymizmu (jak czytam) związanego z brakiem zimy, ja myślę,
że coś tu śmierdzi i na pewno na dłuższą metę będą z tego problemy.
może wszystko wymarźnie wiosną?
moon

--
Concord 165

Co na dach polecacie?
porady, szkodniki, opryskiwacze, nawozy, forum ogrodnicze
Krzaczor maskujacy
KAKTUS!!!
do grupowiczów