Wielkość kwietników / rabat

1. Data: 2007-01-14 18:27:04

Temat: Wielkość kwietników / rabat
Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki problem. Muszę na koniec semestru zrobić projekt parku.
Ogólnie większa część tego parku jest zaprojektowana przeze mnie
od podstaw, natomiast z szacunku do sytuacji zastanej, chciałem
zachować układ jednego miejsca. Układ jest barokowy, i
roślinnością chciałbym nawiązać do takiego miejsca. Orientuje
się ktoś może jakie rośliny najlepiej nadawałyby się do takiego
miejsca?

Druga sprawa: jaka jest optymalna wielkość kwietników / rabat, aby
były wygodne w przygotowaniu i utrzymaniu, oraz żeby można było
ogarnąć go wzrokiem? Aktualnie wychodzi mi to jakoś 9 x 18 metrów,
i zastanawiam się czy to nie będzie zbyt monumentalne, zwłaszcza że
chciałem aby bylinki były tam jednego koloru. I kolejne pytanie: czy
odstęp takiej rabaty 3 metry od chodnika to nie jest zbyt wiele?

Dziękuję i pozdrawiam