Eukaliptus

1. Data: 2007-01-14 19:01:35

Temat: Eukaliptus
Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się dowiedziałem, że eukaliptus (ulubione drzewo misia Koala) może
być również rośliną doniczkową. Ze względu na wydzielanie eterycznych
związków eukaliptusowych polecany jest do mieszkań osób mających problemy z
układem oddechowym. Czy ktoś z grupowiczów posiada i uprawia taką roślinę i
mógłby podzielić się doświadczeniami?

Antoni Broniak

2. Data: 2007-01-14 19:02:45

Temat: Re: Eukaliptus
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"antoni.broniak" <a...@n...pl> wrote in message
> [...]
> z układem oddechowym. Czy ktoś z grupowiczów posiada i uprawia taką
> roślinę i mógłby podzielić się doświadczeniami?

Z cukierkami mniej klopotu.

3. Data: 2007-01-14 19:04:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "antoni.broniak" <a...@n...pl> wrote in message

> Z cukierkami mniej klopotu.

To oczywiście żart. Spróbuj z geranium - proste w uprawie, aromatyczne a
działanie na drogi oddechowe podobne.

4. Data: 2007-01-14 19:23:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To oczywiście żart. Spróbuj z geranium - proste w uprawie, aromatyczne a
> działanie na drogi oddechowe podobne.

Miś koala będzie jadł geranium? Pandy też nie oszukasz miskantem.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2007-01-14 19:31:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Miś koala będzie jadł geranium? Pandy też nie oszukasz miskantem.

Ale on ma niucha polskiego.... ;-P)))

6. Data: 2007-01-14 20:39:02

Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest mały problem - mam uczulenie na geranium.

Antoni Broniak

7. Data: 2007-01-14 21:00:25

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eoe4dj$9c2$1@atlantis.news.tpi.pl antoni.broniak
<a...@n...pl> napisał(a):

> Jest mały problem - mam uczulenie na geranium.

Hejka. Problem to jest z czytaniem takich postów, w których najpierw
czyta się odpowiedź (komentarz) a potem pytanie (tekst). Też można dostać
uczulenia. ;-)
Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

8. Data: 2007-01-14 23:40:24

Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Problem to jest z czytaniem takich postów, w których najpierw
> czyta się odpowiedź (komentarz) a potem pytanie (tekst). Też można dostać
> uczulenia. ;-)
> Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

A tak dobrze ?

ogródeczek

9. Data: 2007-01-15 09:07:21

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogródeczek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> A tak dobrze ?

Niedobrze.

Za dużo wycięte, bo to przecież nie "ogródeczek" napisał:
> [...]

Pozdrawiam
Leszek

10. Data: 2007-01-15 11:46:07

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogródeczek" napisał

> A tak dobrze ?

tak by było lepiej :)

--
ewa

Wielkość kwietników / rabat
2 rano 9 st C.
Co na dach polecacie?
porady, szkodniki, opryskiwacze, nawozy, forum ogrodnicze
Krzaczor maskujacy