Eukaliptus

11. Data: 2007-01-15 17:13:09

Temat: Re: Eukaliptus
Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał ....

Ponieważ dyskusja robi się ciekawa proponuję żeby ustalić na grupie jak
piszemy odpowiedzi.
Jak jeszcze pracowałem, to w poczcie firmowej obowiązywała zasada, że
odpowiedź jest zawsze pierwsza, bo adresat i tak dobrze wiedział o co chodzi
i nie musiał wyszukiwać odpowiedzi na końcu korespondencji niejednokrotnie
dosyć długiej, a bywało, że już kilkakrotnie odpowiadanej.
Być może, że dla korespondencji na grupie ten sposób nie jest wygodny, ale
to rzecz gustu i przyzwyczajenia.
Poddaję formę pisania odpowiedzi pod głosowanie.
Mnie to nie sprawia żadnego kłopotu i mogę pisać po poprzedniku a i Dirko
będzie wtedy zadowolony.

Antoni Broniak

12. Data: 2007-01-15 17:32:38

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antoni.broniak" napisał:
> Ponieważ dyskusja robi się ciekawa proponuję żeby ustalić na grupie jak
> piszemy odpowiedzi.<ciach>

Nie można takich rzeczy głosować, na grupach obowiązuje Netykieta:

http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

13. Data: 2007-01-15 19:15:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eogct8$a2g$1@nemesis.news.tpi.pl antoni.broniak
<a...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> co chodzi i nie musiał wyszukiwać odpowiedzi na końcu korespondencji
> niejednokrotnie dosyć długiej, a bywało, że już kilkakrotnie

Hejka. Adresatów jest tu więcej - całe forum ogrodowe. A po drugie zanim
napiszemy odpowiedź usuwamy z cytowanego tekstu te fragmenty, których nasza
odpowiedż nie dotyczy. To się nazywa cięcie postów. :-)

>Być może, że dla korespondencji na grupie ten sposób
> nie jest wygodny, ale to rzecz gustu i przyzwyczajenia.

Wygodniej i logicznie oraz zgodnie z zasadami jest wtedy gdy odpowiedź
jest pod fragmentem tekstu, którego dotyczy.

> Mnie to nie sprawia żadnego kłopotu i mogę pisać po poprzedniku a i
> Dirko będzie wtedy zadowolony.

Tak będzie pro publico bono. :-)
Pozdrawiam konwencjonalnie Ja...cki

14. Data: 2007-01-15 20:40:34

Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka.
> usuwamy z cytowanego tekstu te fragmenty, których nasza
> odpowiedż nie dotyczy.

> Ja...cki

O tak Antoni.

ogródeczek

15. Data: 2007-01-16 09:09:43

Temat: Re: Eukaliptus OT
Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogródeczek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> O tak Antoni.
No właśnie nie całkiem tak. Żeby być zgodnym z netykietą należy zostawiać
tzw. "wrotkę", czyli informację o tym, na czyj post odpowiadasz, za to
powinno się wycinać podpis tzw. przedpiścy.

--
Pozdrawiam edukacyjnie ;)
H.

16. Data: 2007-01-16 13:16:50

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Halina Eisner wrote:

> [...]
> zostawiać tzw. "wrotkę", czyli informację o tym, na czyj post
> odpowiadasz, za to powinno się wycinać podpis tzw. przedpiścy.

A czy pozdrowienia powinny być w sygnaturce? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2007-01-16 14:39:54

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:45acd042$0$9616$4c368faf@roadrunner.com...

> A czy pozdrowienia powinny być w sygnaturce? :-)

Tak całkiem to nie jestem pewna, ale na pewno ułatwia to życie
odpowiadaczowi, używającego trochę lepszego czytnika niż ja w tej chwili,
który sam wycina wszystko po delimiterze :-)

Pozdrawiam przedsygnaturkowo ;)
--
H.

18. Data: 2007-01-16 19:27:36

Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie nie całkiem tak. Żeby być zgodnym z netykietą należy zostawiać
> tzw. "wrotkę", czyli informację o tym, na czyj post odpowiadasz, za to
> powinno się wycinać podpis tzw. przedpiścy.

Czyli tak.

ogródeczek

19. Data: 2007-01-16 19:40:35

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogródeczek napisał(a):
[brak wrotki poprzednika]

> Czyli tak.

Czyli nie.
pozdr. Jerzy

20. Data: 2007-01-16 20:00:56

Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie.

Do trzech razy sztuka.:-)

ogródeczek

Wielkość kwietników / rabat
2 rano 9 st C.
Co na dach polecacie?
porady, szkodniki, opryskiwacze, nawozy, forum ogrodnicze
Krzaczor maskujacy