Eukaliptus

21. Data: 2007-01-16 21:55:39

Temat: Re: Eukaliptus
Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:eoge2d$d24$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie można takich rzeczy głosować, na grupach obowiązuje Netykieta:

> http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm

Dzięki za przypomnienie. Ta zawodowa rutyna robi z nas tłuków. Ale cóż
człowiek uczy się do śmierci. Pociesza mnie fakt, że nie tylko mnie było to
potrzebne.
Antoni Broniak

22. Data: 2007-01-17 08:54:12

Od: cyklista <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za przypomnienie. Ta zawodowa rutyna robi z nas tłuków. Ale cóż
> człowiek uczy się do śmierci. Pociesza mnie fakt, że nie tylko mnie było to
> potrzebne.

A dla lepszego utrwalenia polecam taki tekst:

O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
P: Dlaczego ???
O: Pisanie nad cytatem !
P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?

23. Data: 2007-01-17 14:19:07

Temat: Re: Eukaliptus OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Halina Eisner wrote:

> Tak całkiem to nie jestem pewna, ale na pewno ułatwia to życie
> odpowiadaczowi, używającego trochę lepszego czytnika niż ja w tej
> chwili, który sam wycina wszystko po delimiterze :-)

Wycinanie wszystkiego po delimiterze jest prawidłowe i właśnie
ono ułatwia życie jeśli wszyscy piszą poprawnie.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2007-01-17 14:43:47

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:45ae3059$0$18874$4c368faf@roadrunner.com...

> Wycinanie wszystkiego po delimiterze jest prawidłowe i właśnie
> ono ułatwia życie jeśli wszyscy piszą poprawnie.
Sama prawda, zdanie mi się niejasno złożyło. Lepszy czytnik sam wycina, a
mój nie.

H.

25. Data: 2007-01-17 17:55:04

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogródeczek"

to co zostawiłam z Twojego postu ( u góry) to jest wrotka i tę nalezy
zostawić, aby bylo wiadomo komu odpowiadasz. A jaki tekst zostawisz dalej to
już Twój wybór :-)

--
ewa

Wielkość kwietników / rabat
2 rano 9 st C.
Co na dach polecacie?
porady, szkodniki, opryskiwacze, nawozy, forum ogrodnicze
Krzaczor maskujacy