3D landscape 6 i WinXP v Win2000 ?

1. Data: 2003-03-26 16:37:58

Temat: 3D landscape 6 i WinXP v Win2000 ?
Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

pozyczylem od znajomych to oprogramowanie, zeby zobaczyc co to jest warte
... i mam problemy z zainstalowaniem, na Win 98 instaluje sie bez problemow,
na WinXP i Win 2000 instaluje sie ale nie mozna uruchomic ... wyrzuca blad
..." ld3.exe wygenerowal blad i bedzie zamkniety" ... :-(
czy ktos mial podobny problem?
bede wdzieczny za sugestie ... :-)

WojteG

2. Data: 2003-03-26 23:24:31

Temat: Re: 3D landscape 6 i WinXP v Win2000 ?
Od: "Popiel" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może by tak uruchomić go w XPku w trybie zgodności z Win98 to czsem pomaga

na ikonce startowej w katalogu w którym sie zainstalował program klikasz
prawym klawiszem myszy i we właściwościach pliku uruchamiającego ustawia sie
tryb zgodności z wcześniejszymi systemami do wyboru

czasem to sie udaje

"Popiel"

PS
A jak działa programik?
fajny? Ja miałem kiedyś 2.0 ale był fatalny

3. Data: 2003-03-27 10:42:39

Od: "NEON - biuro" <b...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na WinXP i Win 2000 instaluje sie ale nie mozna uruchomic ... wyrzuca blad
> ..." ld3.exe wygenerowal blad i bedzie zamkniety" ... :-(

miałem dokładnie taki sam problem
zadzwoniłem do dystrybutora w Wawie i podali jak zmienić jakiś klucz w
rejestrze
niestety ukradli mi komputer, a tam wszystko było zapisane.....
pozdrawiam
Marek Kluczewski

4. Data: 2003-03-27 10:50:07

Od: "NEON - biuro" <b...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakbyś skopiował do pliku tekstowego część rejestru dot. Designera
to mailnij - m...@w...pl
może sobie przypomnę co trzeba było zrobić - to tylko usunięcie jakiejś
spacji
pozdr
marek

5. Data: 2003-03-28 10:22:38

Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEON - biuro" <b...@n...com.pl> napisał w wiadomości
>miałem dokładnie taki sam problem zadzwoniłem do dystrybutora w Wawie i
podali jak zmienić jakiś klucz w rejestrze
> - to tylko usunięcie jakiejś spacji

Dzieki bardzo za odzew ...
rzeczywiscie problem z odpalaniem tego oprogramowania okazal sie banalny
.... plik instalacyjny robi w rejestrze blad ... w danych dotyczacych
odwolan do katalogow wstawia spacje, ktora uniemozliwia znalezienie
odpowiednich zbiorow ... po usunieciu spacji program dziala prawidlowo.
dzieki bardzo za wskazowke ... :-)
w miare wolnego czasu siade do tego oprogramowania i zobacze "co jest warte"
... juz teraz zauwazylem, ze brakuje mozliwosci importu "planu" ogrodu i
istniejacych zabudowan ... lub "nie zauwazylem" tej mozliwosci ... :-)
pozdrawiam

WojteG

6. Data: 2003-03-28 11:00:24

Od: "Qba" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie

7. Data: 2003-03-28 11:00:24

Od: "Qba" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie
> [...]
>
> PS
> A jak działa programik?
> fajny? Ja miałem kiedyś 2.0 ale był fatalny

Achimenes gdzie kupić?
Wiertla do Hillti
[cross] Wiosna, kwiaty, fotografowanie
Szkolka lesna - Zabia Wola.