4 tydzien

1. Data: 2000-02-23 07:47:09

Temat: 4 tydzien
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

bedac w ubiegla sobote w chalupie na wsi zauwazylem, ze galazki forsycji
o ktorych pisalem 4 tygodnie temu jeszcze kwitna. tak wiec chyba to
regula, ze w temp 5-10 stopni celcjusza roslina kwitnie co najmniej 4x
dluzej niz w cieplym domu.
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-02-23 19:12:31

Temat: Re: 4 tydzien
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>o ktorych pisalem 4 tygodnie temu jeszcze kwitna. tak wiec chyba to
>regula, ze w temp 5-10 stopni celcjusza roslina kwitnie co najmniej 4x

Przy okazji:
Czytałem gdzieś, że forsycja zakwitnie 2xszybciej po kąpieli w ciepłej
wodzie (moczenie przez 12godz w temp. 35C, a może 40C).

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-24 08:06:04

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Czytałem gdzieś, że forsycja zakwitnie 2xszybciej po kąpieli w ciepłej
> wodzie (moczenie przez 12godz w temp. 35C, a może 40C).

dziekuje w najblizszym czasie sprawdze. btw: odnosze wrazenie, ze zywa
roslina (w ogrodzie lub doniczce) tak dlugo nie kwitnie. jasmin, ktory
mam w pojemniku rozpoczal kwitnienie razem z forsycja, lecz juz w
trzecim tygodniu kwiaty zaczely opadac.
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-02-28 21:34:00

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w najblizszym czasie sprawdze.

A masz jakiś pomysł na utrzymanie tej temperatury przez tyle godzin?

>btw: odnosze wrazenie, ze zywa>roslina (w ogrodzie lub doniczce) tak dlugo
nie kwitnie. jasmin, ktory>mam w pojemniku rozpoczal kwitnienie razem z
forsycja, lecz juz w>trzecim tygodniu kwiaty zaczely opadac.

To jest przyczynek do dyskusji: gdzie w roślinie umiejscowiony jest "organ"
odpowiedzialny za sterowanie tego typu procesami (sterowanie hormonami,
tworzenie się nasion)? Na przykładzie gałęzi widać chyba, że nie jest
równomiernie rozmieszczony?

Pozdrowienia
p...@r...pl

Co posadzić ?
Gardenia,Azalia,Mangolia Lili-Flora"Nigra",Mangol ia Stellata
skompostowanie
kawa
RE: marny hiacynt