5 lat po slubie-dlugie

następny post »
From: "Iwonka" <b...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: 5 lat po slubie-dlugie
Date: Fri, 4 Jan 2002 09:43:16 +0100

No wlasnie...
dzis mija piata rocznica jak z moim kochanym
powiedzielismy sobie przysiege przed USC. Bylo to
5 wspanialych lat.Tylko,ze mial byc jeszcze koscielny,
ale...Grzes w ciagu tych pieciu lat nabral ogromnie
negatywnego stosunku do instytucji koscielnej i...nie
chce slubu. To znaczy-moze to zrobic dla mnie,tylko
zeby nie musial miec nic wspolnego z ksiedzem.
Twierdzi,ze jest ateista i nie potrzebuje tego :-( A i ja
po tylu latach razem juz chyba nie mam takiego wplywu
na niego jak kiedys i moje przyszle ew.zbawienie musi
walczyc z jego godnoscia. Ja tez nie jestem praktykujaca,
ale brakuje mi np.spowiedzi. Poza tym wiem,ze na
starosc wiekszosc ludzi zwraca sie do Boga a wtedy
moze byc za pozno. Mowie WAm,ile mysmy juz na
ten temat nocy przegadali. I dwa lata temu byly juz powazne
plany. Chcelismy zobic skromny slub w pieknym,zabytkowym
kosciolku Wang w Karpaczu. Tylko,ze zaden z naszych ksiezy
nie zgodzil sie zrobic tam mszy,bo to jest kosciol ewangelicki.
Paranoja...w dodatku wtedy mowilo sie tyle o jednaniu wiar i
kosciolow...rozmawialam nawet z naszym biskupem
(wiecie,az sie palilam do tego slubu) i on rowniez nie wyrazil
zgody :-( To przewazylo szale u Grzesia. Powiedzial-zle nam?
dobrze,wiec nie bedziemy sie ich prosic.
Hmmm...co Wy o tym myslicie?
Mowie Wam,jest mi z Grzesiem naprawde dobrze. To jest
wyjatkowy,kochany,wyrozumialy,cierpliwy i dobry czlowiek.
Pisze ten post,bo dzis w nocy analizowalismy nas zwiazek i
Grzes stwierdzil,ze jest szczesliwy i spelniony w 100%,ze nie
ma zadnego ale. Ja rowniez jestem szczesliwa,tylko,
ze ja mam ale-wlasnie ten slub.
Kochani grupowicze-co o tym myslicie?
Pozdrawiam cieplutko z mroznego Jaworzna (-13)
Iwonka