500 zł na dziecko

101. Data: 2015-10-28 23:25:53

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 23:16:35 +0100, FEniks napisał(a):

> Masz jakiś uraz do tej części ciała? 333-)

Której?

> PiS jest religią? No tak...

Jest grupą osób z przeważającym udziałem katolików, jest partią wyznającą w
swym programie wartości katolickie.
http://www.fronda.pl/a/czy-katolik-moze-ze-spokojem-
sumienia-glosowac-na-pis,59015.html
Dlatego atakując PiS - atakujesz katolików.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

102. Data: 2015-10-28 23:34:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]
>http://www.fronda.pl/a/czy-katolik-moze-ze-spokojem
-sumienia-glosowac-na-pis,59015.html
>Dlatego atakując PiS - atakujesz katolików.

I Chrystusa!!!

103. Data: 2015-10-29 00:00:14

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> No przecież tak jest (prawie).

Prawie robi różnice.
Jednak w 51 jest sporo składników... Jest co dzielic.

104. Data: 2015-10-29 00:00:15

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Nie.

Dzieci tez w szkole uczyłas w ten sposób argumentowac?

105. Data: 2015-10-29 00:00:15

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Budzik pisał że są bezpłatne w ramach NFZ ale nie wiem czy to prawda.
>
> Bezpłatnie to sobie możesz tylko przednie zęby zrobić jedynki i dwójki.

Albo nie wiesz o czym mówisz albo kłamiesz

http://www.mz.gov.pl/leczenie/leczenie-stomatologicz
ne

Przypominam, ze mowa o dzieciach...

Poza tym nie oszukujmy sie - problem płatnosci to jedno ale zaniedbanie,
brak przyzwyczajen, profilaktyki etc to duzo wiekszy problem.

106. Data: 2015-10-29 04:51:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
> [...]

Poza tym nie oszukujmy sie - problem płatnosci to jedno ale zaniedbanie,
brak przyzwyczajen, profilaktyki etc to duzo wiekszy problem

Tylko przednie zęby ci finansuje nfz. Gdyby pozostał dentysta w szkole to biedne
dzieci by miały kontrolowane i robione zęby, a nie czekać w kolejkach czy wogóle
ludzi nie stać prywatnie. Dlatego są takie konsekwencje że mamy epidemie próchnicy u
młodych, sobie wpisz w google.

107. Data: 2015-10-29 04:56:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Której?

> [...]

http://www.fronda.pl/a/czy-katolik-moze-ze-spokojem-
sumienia-glosowac-na-pis,59015.html
Dlatego atakując PiS - atakujesz katolików.

Krytykować każdy może, tylko że wy każdą krytykę chcecie cenzurować, z nienawiści
oczywiście.

109. Data: 2015-10-29 05:00:13

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Dlatego atakując PiS - atakujesz katolików.

O matko... Szybko się porobiło...

108. Data: 2015-10-29 05:00:13

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> I Chrystusa!!!

:)

110. Data: 2015-10-29 08:40:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 23:25, Ikselka pisze:

> Jest grupą osób z przeważającym udziałem katolików

Tak jak większość grup w kraju z 95-procentowym udziałem katolików. 333-)

> Dlatego atakując PiS - atakujesz katolików.

Atakując PO też atakujesz katolików!

Aleś Ty jednak rąbnięta...

Ewa

Polska NIE dla Muzułmanów!