6-latek w przedszkolu

1. Data: 2009-09-17 19:47:32

Temat: 6-latek w przedszkolu
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wybrałam, że zostanie w przedszkolu i młody się nudzi.
Nudzi się wybitnie. Dzieciaki z jego rocznika są pół roku młodsze.
Na angielski nie chce chodzić po jednej lekcji, bo twierdzi, że już się
tego uczył.
Nie robi dramatu, jak to Michał układny i wykonujący polecenia, czyli
jak trzeba to trzeba. Szkoda mi go. Do poprzedniego przedszkola chodził
z zaangażowaniem, opowiadał. Teraz po prostu chodzi. To nie jest złe
przedszkole, jemu widać potrzeba czegoś więcej, widać źle wybrałam.
Mogłam go jednak posłać do pierwszej klasy.

--

Paulinka

2. Data: 2009-09-18 09:50:39

Temat: Re: 6-latek w przedszkolu
Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h8u4c9$n6r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

***

A czy jest jeszcze możliwość, żeby go przerzucić do szkoły?
Bo jeśli nie ma, to nie ma też żadnego sensu płakać nad rozlanym mlekiem.
Na pewno czujesz się rozczarowana i zła na siebie z powodu takiej decyzji,
ale stało się i trzeba wziąć to na klatę. Plus pilnować się, by nie
projektować swoich odczuć na dziecko, bo jeszcze bardziej się do obecnego
przedszkola zniechęci.

3. Data: 2009-09-18 16:32:02

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
>. Do poprzedniego przedszkola chodził
> z zaangażowaniem, opowiadał. Teraz po prostu chodzi. To nie jest złe
> przedszkole, jemu widać potrzeba czegoś więcej, widać źle wybrałam.
> Mogłam go jednak posłać do pierwszej klasy.

Może jednak kwestia przedszkola.
--
waruga_e

pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?
mega roztargniony 7-latek - norma ?
[OT] szukam jednej pozycji...
tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach