lezakowanie a sanepid

1. Data: 2009-09-18 23:33:49

Temat: lezakowanie a sanepid
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czym leżakują wasze przedszkolaki? Czy aby nie na karimatach?
http://www.bibula.com/?p=13838
zx

2. Data: 2009-09-19 19:42:27

Temat: Re: lezakowanie a sanepid
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx wrote:
> Na czym leżakują wasze przedszkolaki? Czy aby nie na karimatach?
> http://www.bibula.com/?p=13838

Maluchy lezakuja na lezaczkach. Sredniaki i starszaki "odpoczywaja" na
dywanie/karimatach (gdzie tam ktore akurat padnie).

Pozdro

Maseł

3. Data: 2009-09-21 19:58:50

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze:
> Na czym leżakują wasze przedszkolaki? Czy aby nie na karimatach?
> http://www.bibula.com/?p=13838
> zx

u nas pani z sanepidu zabronila dzieciakom myć zeby...
chyba nic mnie juz nie zdziwi...

dogma

6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?
mega roztargniony 7-latek - norma ?
[OT] szukam jednej pozycji...