Normalnie nie wiem co o tym myśleć

1. Data: 2009-09-21 09:19:48

Temat: Normalnie nie wiem co o tym myśleć
Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

W zeszłym roku szkolnym moje 10 letnie dziecię całkiem bez entuzjazmu
podchodziło do zajęć na basenie - a bo pani krzyczy, a bo *się męczę*, a
bo woda zimna. Tymczasem wczoraj, na oczach małżonki, stylem zmiennym, z
przerwami zrobiło ponad 600 metrów. Jeszcze trochę i będę miał sparing
partnera. Cieszyć się czy martwić ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

2. Data: 2009-09-21 12:23:16

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myśleć
Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości
> Cieszyć się czy martwić ?

A co sam wybierasz?
Iwona

3. Data: 2009-09-21 12:43:46

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości
>
> A co sam wybierasz?

Wg mnie to trochę za dużo jak na jego możliwości.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

4. Data: 2009-09-21 12:54:26

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości
> A co sam wybierasz?

Pewnie i jedno i drugie
Cieszyc - bo bedzie zdrowe i wysportowane
Matrwic - bo za kilka miesiecy moze uslyszec: "no dalej wapniak, jeszcze
tylko 10 basenow..."

Pozdro

Maseł

5. Data: 2009-09-21 13:02:43

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie to trochę za dużo jak na jego możliwości.

Trener jakis jest z tymi dziecmi na basenie? Moze jego by warto bylo
podpytac.
Iwona

6. Data: 2009-09-21 13:15:22

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości

> Wg mnie to trochę za dużo jak na jego możliwości.

Dwadzieścia cztery razy krótki basen? Z przerwami? Na normalnego,
szczupłego 10-latka? Żaden wyczyn.

7. Data: 2009-09-21 13:21:47

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot pisze:

> Wg mnie to trochę za dużo jak na jego możliwości.

Jak przepłynął i nie wypluł płuc/żołądka to chyba jednak nie? Ciesz się
- masz wysportowanego dzieciaka, będzie miał się czym chwalić w szkole ;)

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

8. Data: 2009-09-21 13:26:16

Od: "Nixe" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w

> Wg mnie to trochę za dużo jak na jego możliwości.

Na podstawie czego wysnuwasz takie wnioski?

Pozdrawiam
Nixe

9. Data: 2009-09-21 13:27:31

Od: "Nixe" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał

> Jak przepłynął i nie wypluł płuc/żołądka to chyba jednak nie? Ciesz się -
> masz wysportowanego dzieciaka, będzie miał się czym chwalić w szkole ;)

Dokładnie. Ja martwiłabym się, jakby w ogóle nie chciał uprawiać żadnego
sportu czy rekreacji.

Pozdrawiam
Nixe

10. Data: 2009-09-21 13:45:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sep., 11:19, PeJot <P...@0...pl> wrote:

> W zeszłym roku szkolnym moje 10 letnie dziecię całkiem bez entuzjazmu
> podchodziło do zajęć na basenie

A to ja sie podepne, co by watkow nie mnozyc.
Czy grupe czytaja jacys fachowcy od nauki plywania dla dzieci i
mogliby jakis material ksiazkowy na temat metodyki polecic? Jakis
ebook, albo cos do kupienia w ksiegarni, tudziez do wziecia z
biblioteki.

Chodzi mi o to jak zorganizowac "lekcje" dla 6-latki

Stalker

lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?
mega roztargniony 7-latek - norma ?