Normalnie nie wiem co o tym myśleć

71. Data: 2009-09-26 22:43:47

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myśleć
Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pływam stylem rozpaczliwym. Nikt mnie nigdy nie uczył pływania
> niestety i to jak teraz pływam jest efektem własnej kombinatoryki ;).
> Kiedyś pan instruktor próbował mnie "naprostować" i biedny natłumaczył
> się co i jak mam robić, ale efekt żaden, bo ja już mam zakodowane to
> moje pływanie.

To jest do naprostowania, ale nie w grupie, tylko indywidualnie. i
sytstematycznie. Jak zaczniesz płynąć lekko, to zrozumiesz, o co chodzi.

To tak jak z szybkim pisaniem na klawiaturze, kiedyś
> miałam płytkę i stwierdziłam, że się nauczę "fachowo" pisać. Ostatecznie
> olałam to, bo stwierdziłam, że we własnym stylu też całkiem nieźle mi to
> idzie.

No, ja uczyłam się jeszcze na maszynie do pisania takiej z taśmą -uczyłam
się z książki. Potem był tylko problem z przestawieniem z z y i dopasowanie
, by nie walić w klawisze. Od 2002 r (czyli odkąd mam komputer w domu)
prędkość się poprawiła.

Na styl (LEmonko, popraw) szybkość pisania nie ma wpływu :-D. Dalej mam
beznadziejny :-).

D.

72. Data: 2009-09-26 23:31:07

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
domu)
> prędkość się poprawiła.

> Na styl (LEmonko, popraw) szybkość pisania nie ma wpływu :-D. Dalej

Czy szybkość pisania ma wpływ na niemożność przeczytania tekstu przed
wysłaniem?
Styl jak styl, ale za przecinek na początku wiersza jestem gotowa
chlusnąć w dziób sokiem z połowy cytryny. Wrrrr...

Ja uczyłam się pisania metodą biblijną, teraz już prawie nie patrzę na
klawiaturę. Dzięki temu czytam to, co piszę.

73. Data: 2009-09-27 05:48:35

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Ja pływam stylem rozpaczliwym. Nikt mnie nigdy nie uczył pływania
> niestety i to jak teraz pływam jest efektem własnej kombinatoryki ;).

Weź poczytaj sobie na wikipedii chociażby o stylu dowolnym - pełna
dowolność ;) Mnie tam kiedyś uczono pływać, ale zdążyłem wszystko
zapomnieć. Pewnie gdybym się przyłożył, poprawił to i owo, np. nawroty,
bardziej efektywnie pracował nogami to może i pływałbym szybciej, ale
nie bardzo mam na to ochotę, ostatecznie chodzi o rekreację a nie
wyczyn. Chyba że pływając w ten sposób robię sobie krzywdę, np. niszcząc
stawy, ale nie sądzę.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

74. Data: 2009-09-27 07:09:16

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

D pisze:

> To jest do naprostowania, ale nie w grupie, tylko indywidualnie. i
> sytstematycznie. Jak zaczniesz płynąć lekko, to zrozumiesz, o co chodzi.

Raczej niemożliwe ;), mój styl jest za bardzo rozpaczliwy bym mogła
spróbować czegoś innego, ja się bardziej skupiam na tym żeby pilnować
odległości od krawędzi basenu i głębokości nie większej niż ja sama. Z
taką fobią to ja tego nie przeskoczę

--
waruga_e

75. Data: 2009-09-27 15:33:47

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Ja uczyłam się pisania metodą biblijną, teraz już prawie nie patrzę na
> klawiaturę. Dzięki temu czytam to, co piszę.

dlaczego biblijną??
--
waruga_e

76. Data: 2009-09-27 15:36:23

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> dlaczego biblijną??

"Szukajcie, a znajdziecie".

77. Data: 2009-09-28 07:43:37

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myslec
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Harun al Rashid <a...@o...pl> tak oto plecie:

> Niekoniecznie rocznik.
> Cechy wspólne - wzrokowiec oraz siedzi długo w internecie. Czyta książki
> tradycyjne, ale mniej niż za czasów wczesnej młodości.
>
> A tutaj - nie, nie na grupie, ale w sieci, aż sie roi od byków
> pospolitych. I ogonków brakuje, więc najpierw przestajemy zauważać, że
> ten wyraz nie taki, jak być powinien, wszak i tak wygląda nieco
> inaczej, potem się przyzwyczajamy, wreszcie zaczynamy kopiować. Bośmy
> wzrokowce są.

Ha, na całe szczęście odpowiednio wdrukowany dobry wzorzec mnie przynajmniej
nie pozwala kopiować. Ale może dlatego, że nie dopuszczam do etapu:
"przestajemy zauważać, że wyraz nie taki, jak być powinien".
Bardziej za to martwi mnie uciekające z pamięci zasoby słownictwa... Albo
alzheimer, albo co innego...

> Też dostrzegam u siebie.
> W przciwieństwie do wrogiej mi Qry* sądzę, że odtrutka w postaci dobrej
> literatury lepsiejsza jest od ołówka i póra.

Tu, w juznecie, też można spotkać dobrą literaturę.

Qra, ale dlaczego wrogiej, hę?

78. Data: 2009-09-28 21:41:36

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Tymczasem wczoraj, na oczach małżonki, stylem zmiennym, z
> przerwami zrobiło ponad 600 metrów. Jeszcze trochę i będę miał sparing
> partnera. Cieszyć się czy martwić ?

Jeszcze tylko gwoli formalności: styl zmienny to przepłynięcie dystansu
st.motylkowym (delfinem), potem grzbietowym, klasycznym i na końcu dowolnym
innym niż poprzednie trzy (czyli najczęściej kraulem) ;-)

No to nieźle, nieźle pływa Twoja pociecha.

Mam nadzieję, że wszystkie przecinki i myślniki są na swoich miejscach :-D.

:-)
D.

79. Data: 2009-09-29 18:36:27

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

D pisze:

> No to nieźle, nieźle pływa Twoja pociecha.

Pogrzebałem trochę we własnym RAMie i swój pierwszy 1000 metrów cięgiem
przepłynąłem będąc niewiele starszy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?
mega roztargniony 7-latek - norma ?