O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)

1. Data: 2009-09-26 17:50:00

Temat: O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam nadzieję, że nie dostanę za mocno po głowie za polecenie mojej książki
dla dzieci? :)
Nosi ona tytuł "Czarodziejskie przygody Franka", a pod adresem
www.lomazy.eu.pl/franek jest strona książki, zawierająca dużo ilustracji i
fragmentów bajki. Ilustracje są autorstwa Alicji Rybickiej. Bardzo ładne,
moim zdaniem.

Pozdrawiam
Lech

PS. Jeśli ktoś miałby uwagi do Franka na tzw. priva, to bardzo poproszę i
ucieszę się. Książka wyszła z drukarni lediwe miesiąc temu i nie mam wielu
opinii na jej temat.

2. Data: 2009-09-26 20:21:39

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Zaciura pisze:
> [...]
>
> PS. Jeśli ktoś miałby uwagi do Franka na tzw. priva, to bardzo poproszę
> i ucieszę się. Książka wyszła z drukarni lediwe miesiąc temu i nie mam

Pierwsza uwaga, że musisz poprawic linka. Najlepiej na www.lomazy.eu/franek

Adam

3. Data: 2009-09-26 20:30:31

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.09.2009 Lech Zaciura <b...@W...onet.pl> napisał/a:
> Nosi ona tytuł "Czarodziejskie przygody Franka", a pod adresem
> www.lomazy.eu.pl/franek jest strona książki, zawierająca dużo ilustracji i

404: strona nie istnieje

http://www.lomazy.eu/franek/

ta i owszem

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

4. Data: 2009-09-27 09:00:55

Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Pierwsza uwaga, że musisz poprawic linka. Najlepiej na
> www.lomazy.eu/franek

O rety, dziięki i sorry zarazem. To "pl" jako samo się dopowiedziało...
Oczywiście, teraz jest poprawnie.

Lech

5. Data: 2009-09-27 09:07:37

Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szadok wrote:

> 404: strona nie istnieje
>
> http://www.lomazy.eu/franek/
>
> ta i owszem

Adam już poprawił: www.lomazy.eu/franek - tak jest poprawnie. Coś nmnie
chyba zapomroczyło podczas wpisyania linka.

Lech

6. Data: 2009-09-27 09:26:43

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h9na0v$lsl$1@news.onet.pl...

> Adam już poprawił: www.lomazy.eu/franek - tak jest poprawnie. Coś
nmnie
> chyba zapomroczyło podczas wpisyania linka.

Patrząc na to co napisałeś powyżej, jakoś nie mam odwagi zainteresować
się twoją książką. Korektor nie mógł być w stanie wyłapać wszystkiego.

7. Data: 2009-09-27 09:38:04

Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka wrote:
> [...]
>>
> Patrząc na to co napisałeś powyżej, jakoś nie mam odwagi zainteresować
> się twoją książką. Korektor nie mógł być w stanie wyłapać wszystkiego.

Jeśli chodzi o książkę, to korektę ma bardzo dobrą. Natomiast błąd w linku
wynikł z niedokładnej pracy moich paców na klawiaturze :)

Lech

8. Data: 2009-09-27 10:57:56

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Zaciura wrote:
> Jeśli chodzi o książkę, to korektę ma bardzo dobrą. Natomiast błąd w
> linku wynikł z niedokładnej pracy moich paców na klawiaturze :)

Lemonce pewnie chodzilo nie o to dot_pl, tylko o wyraz
"zapomroczylo".zapomniale pewnie biedaczka :-). ze to taka ciezka
choroba na ktora zapada wspolczesna nam "arystokracja". Cos jak "globus"
u Orzeszkowej :-)
A literowki - fakt jest ich u Ciebie prawie tyle samo co u mnie jak
szybko pisze...

Pozdro

Maseł

9. Data: 2009-09-27 12:57:49

Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł wrote:

> [...]
> "globus" u Orzeszkowej :-)
> A literowki - fakt jest ich u Ciebie prawie tyle samo co u mnie jak

Dwie literówki w jednym zdaniu, no tak... Faktycznie, polecając ksiązkę,
powinienem unikać takich błędów. Odwagi, Lemonko! :) Mam nadzieję, że nie
spaliłem Franka, że tak złowieszczo to nazwę.

> Pozdro

Wzajem

> Maseł

Lech
--
www.lomazy.eu/franek - strona "Czarodziejskich przygód Franka"

10. Data: 2009-09-27 13:44:57

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> [...]
> "zapomroczylo".zapomniale pewnie biedaczka :-). ze to taka ciezka
> choroba na ktora zapada wspolczesna nam "arystokracja". Cos jak

Niestety. Chodziło mi o nadmiar literówek.

> A literowki - fakt jest ich u Ciebie prawie tyle samo co u mnie jak
> szybko pisze...

Lepiej brzmiałoby "kiedy szybko piszę". Ale czemu ty nie czytasz tego,
co piszesz? Dlaczego ja, nędzny czytelnik, mam sobie łamać głowę w
domysłach typu "co wielki poeta Maseł, albo inny bajkopisarz Zaciura
miał na myśli?" Noż, kurczę, szanujcie czytelników, o wielcy!!!

Normalnie nie wiem co o tym myśleć
lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?