Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :) Re: O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)

Re: O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)

From: "lemonka" <...@a...com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Date: Sun, 27 Sep 2009 15:44:57 +0200

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c284d7a1868d0ec8c5fe9d0c801c3a07@masel.cs.put.p
oznan.pl...

> Lemonce pewnie chodzilo nie o to dot_pl, tylko o wyraz
> "zapomroczylo".zapomniale pewnie biedaczka :-). ze to taka ciezka
> choroba na ktora zapada wspolczesna nam "arystokracja". Cos jak
"globus"
> u Orzeszkowej :-)

Niestety. Chodziło mi o nadmiar literówek.

> A literowki - fakt jest ich u Ciebie prawie tyle samo co u mnie jak
> szybko pisze...

Lepiej brzmiałoby "kiedy szybko piszę". Ale czemu ty nie czytasz tego,
co piszesz? Dlaczego ja, nędzny czytelnik, mam sobie łamać głowę w
domysłach typu "co wielki poeta Maseł, albo inny bajkopisarz Zaciura
miał na myśli?" Noż, kurczę, szanujcie czytelników, o wielcy!!!