Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :) Re: O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)

Re: O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)

Data: 2009-11-03 10:26:16
Temat: Re: O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl>

Lolalny Lemur wrote:

> Akurat. Zdanie niepoprawne stylistycznie Ci wyszło i tyle - bez
> względu na to co miałaś na myśli. I więcej wiary w korektorów - nie
> takie rzeczy sprawdzają.

Popieram wiarę w korektorów. Z dwóch moich książek każda przeszła przez ręce
(oczy? mózg? :)) innego korektora. Za każdym razem korekty, które były
wprowadzane, były nie tylko merytorycznie właściwe, ale też pasowały do
stylu, w jakim pisany był tekst - były jak gdyby "w duchu książki".
Poprawiały jej spoistość. Bardzo mi się to podobało, pomimo iż nie cierpię,
gdy mi się miesza w tekście.

Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
Piękna książka - nowość Wydawnictwa Skrzat