tajne kryteria oceniania dzieci ?

1. Data: 2009-09-15 13:21:32

Temat: tajne kryteria oceniania dzieci ?
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cos duzo taujnych watkow ostatnio :)
Moj to poklosie pierwszej wywiadowki.
Wiec wczoraj po raz pierwszy zaliczone zostzalo zebranie w szkole. Mowa
byla m.in. o kryteriach oceniania dzieci. Zona poprosila pania o te
kryteria. Pani odpowiedziala ze pokazac owszem to ona moze - mozna sobie
zerknac i zrobic jakies notatki ale skserowac to tego nie mozna bo to
przeciez dokument szkolny. Szkolny tzn. tajny ?
Czy u kogos tez byla/jest taka sytuacja ?
Troche to dziwne nieprawdaz?

m[...]

2. Data: 2009-09-15 15:14:30

Temat: Re: tajne kryteria oceniania dzieci ?
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" ...
> [...]
> przeciez dokument szkolny. Szkolny tzn. tajny ?
> Czy u kogos tez byla/jest taka sytuacja ?

Nie dziwne, spotykane. Pewnie padlaby na zawal, gdybys poprosila o ksero
protokolu posiedzenia RP. :)

I gdyby pani stwierdzila, ze to na razie jej prywatne notatki, to wara.
Natomiast dokument wytworzony w szkole za pieniadze podatników i bedacy
'dokumentem szkolnym' jest tym podatnikom udostepniany na zyczenie takze w
formie ksera (za oplata za kopie). Ustawa o dostepie do informacji
publicznej, jesli juz koniecznie trzeba podac podstawe prawna.

A z profesjonalnego punktu widzenia, blad w zalozeniu. Kryteria z samej
swojej natury musza byc jawne, jesli maja w jakikolwiek sposób wplywac na
dzieci/rodziców. Chyba ze praca z dziecmi osobno a ocenianie leci bez
zwiazku z ta praca.

EwaSzy

3. Data: 2009-09-15 16:23:42

Od: "Judyta" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> przeciez dokument szkolny. Szkolny tzn. tajny ?
> Czy u kogos tez byla/jest taka sytuacja ?

fajna szkola. myslalam, ze smieszniejszej od naszej to juz nie ma. u nas
dzieciaki dostaja ksero kryteriów na samym poczatku roku szkolnego. do
kazdego przedmiotu osobno. bezplatnie.

4. Data: 2009-09-16 06:11:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie m[...] <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> przeciez dokument szkolny. Szkolny tzn. tajny ?
> Czy u kogos tez byla/jest taka sytuacja ?

Kryteria oceny albo w postaci kserówek, albo przez dzieci wpisane do
zeszytów obowiazkowo musialy byc podpisane przez rodziców, ze sie
zaznajomili.

Qra

5. Data: 2009-09-16 08:20:59

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Kryteria oceny albo w postaci kserówek, albo przez dzieci wpisane do
> zeszytów obowiazkowo musialy byc podpisane przez rodziców, ze sie
> zaznajomili.

no u nas tak bylo w zerowce. A tu w pierwszej klasie inne porzadki. No
coz bedziemy drazyc sprawe. Dzieki

m[...]

6. Data: 2009-09-16 08:56:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie m[...] <p...@g...pl> tak oto plecie:

> no u nas tak bylo w zerowce. A tu w pierwszej klasie inne porzadki. No coz
> bedziemy drazyc sprawe. Dzieki

U nas od momentu wprowadzenia kryteriów do momentu, kiedy sama sobie zaczela
podpisywac, czyli sporo latek.
Ja bym podrazyla... W szkole ksero nie ma?

Qra

7. Data: 2009-09-16 16:22:29

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] pisze:
> Pani odpowiedziala ze pokazac owszem to ona moze - mozna sobie
> zerknac i zrobic jakies notatki ale skserowac to tego nie mozna bo to
> przeciez dokument szkolny.

Bzdura.

--
waruga_e

8. Data: 2009-09-16 16:25:25

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] pisze:

> no u nas tak bylo w zerowce. A tu w pierwszej klasie inne porzadki. No
> coz bedziemy drazyc sprawe. Dzieki

I klasa? To z ciekawości zapytam jakie były te kryteria, jakoś w skrócie
można prosić?
Znaczki, słoneczka, uśmieszki itp.??

--
waruga_e

9. Data: 2009-09-17 13:00:31

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e wrote:

> I klasa? To z ciekawości zapytam jakie były te kryteria, jakoś w skrócie
> można prosić?
> Znaczki, słoneczka, uśmieszki itp.??

pytasz o kryteria czy o system oceniania?

m[...]

10. Data: 2009-09-18 15:30:13

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] pisze:

> pytasz o kryteria czy o system oceniania?

o jedno i drugie jeśli można :)

--
waruga_e

mega roztargniony 7-latek - norma ?
[OT] szukam jednej pozycji...
tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
[przedszkole] epizod drugi
[przedszkole] jak zareagować?