Normalnie nie wiem co o tym myśleć

11. Data: 2009-09-21 13:57:11

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myśleć
Od: "Nixe" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

Czy grupe czytaja jacys fachowcy od nauki plywania dla dzieci i
mogliby jakis material ksiazkowy na temat metodyki polecic? Jakis
ebook, albo cos do kupienia w ksiegarni, tudziez do wziecia z
biblioteki.
Chodzi mi o to jak zorganizowac "lekcje" dla 6-latki

***
Myślę, że najrozsądniej jest zlecić takie lekcje fachowcom (instruktorzy
najlepiej po AWF'ie czy też byli zawodnicy), niż samemu na podstawie książki
uczyć dziecko :)

Pozdrawiam
Nixe

12. Data: 2009-09-21 14:54:58

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sep., 15:57, "Nixe" <n...@c...pl> wrote:

> Myślę, że najrozsądniej jest zlecić takie lekcje fachowcom (instruktorzy
> najlepiej po AWF'ie czy też byli zawodnicy),

A byli ratownicy moga byc? :-)

> niż samemu na podstawie książki uczyć dziecko :)

To nie jest wbrew pozorom jakas wiedza tajemna :-)

Stalker

13. Data: 2009-09-21 15:37:34

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł pisze:

> Pewnie i jedno i drugie
> Cieszyc - bo bedzie zdrowe i wysportowane
> Matrwic - bo za kilka miesiecy moze uslyszec: "no dalej wapniak, jeszcze
> tylko 10 basenow..."

Ten wapniak jak już wejdzie do basenu, zwykle robi 100 :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

14. Data: 2009-09-21 15:39:00

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Trener jakis jest z tymi dziecmi na basenie? Moze jego by warto bylo
> podpytac.

Jaki trener... 2 ratowników i tyle.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

15. Data: 2009-09-21 15:41:06

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2009-09-21 17:56:40

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

> truktorzy
>
> A byli ratownicy moga byc? :-)

najwyrazniej nie, skoro potrzebuja teorii (pomijam ze nie majaja praktyki
jako instruktorzy) i ksiazek, bo nie wiedza teraz co, jak i kiedy.

> To nie jest wbrew pozorom jakas wiedza tajemna :-)

no ale jej nie wiesz, jako byly ratownik nawet.....

i.

17. Data: 2009-09-21 18:15:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 19:56, " Iwon(K)a" <i...@g...pl> wrote:

> najwyrazniej nie, skoro potrzebuja teorii (pomijam ze nie majaja praktyki
> jako instruktorzy) i ksiazek, bo nie wiedza teraz co, jak i kiedy.

Dokładnie, nawet nie wiem czy dziecko do basenu, czy basen do dziecka.
W basenie powinna być woda, czy lepiej do suchego wrzucić?

> no ale jej nie wiesz, jako byly ratownik nawet.....

No fakt, że nie wiem tej wiedzy :-)

Stalker, Teraz to do wszystkiego instruktorzy są potrzebni.
Dobrze że jakoś udało mi się dzieci bez pomocy instruktora
zmajstrować :-D

18. Data: 2009-09-21 20:18:42

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> Ten wapniak jak już wejdzie do basenu, zwykle robi 100 :)

Ale smarkacz szybciej robi postepy niz wapniak, wiec wszytko przed
wami... :-)

Pozdro

Maseł

19. Data: 2009-09-22 02:16:50

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

> Dok=B3adnie, nawet nie wiem czy dziecko do basenu, czy basen do dziecka.
> W basenie powinna by=E6 woda, czy lepiej do suchego wrzuci=E6?

a to jakim byles ratownikiem? gorniczym??

> No fakt, =BFe nie wiem tej wiedzy :-)

ano.

> Stalker, Teraz to do wszystkiego instruktorzy s=B1 potrzebni.
> Dobrze =BFe jako=B6 uda=B3o mi si=EA dzieci bez pomocy instruktora
> zmajstrowa=E6 :-D

dobrze przynajmniej, ze nie musiales pytac na grupie o ksiazki -
"majstrze" :)

i.

20. Data: 2009-09-22 05:59:33

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...
On 21 Sep., 11:19, PeJot <P...@0...pl> wrote:

> W zeszłym roku szkolnym moje 10 letnie dziecię całkiem bez entuzjazmu
> podchodziło do zajęć na basenie

A to ja sie podepne, co by watkow nie mnozyc.
[...]

Ty tez byles z ksiazki uczony plywania?
Iwona

lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?
mega roztargniony 7-latek - norma ?