7-latka na przednim siedzeniu?

11. Data: 2006-03-05 08:44:31

Temat: Re: 7-latka na przednim siedzeniu?
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Axel* napisał(a),a było to tak:

> Z ta 18-tka to przesadziles. 12 lat.

To ja teraz nie rozumiem. Nie przekroczyłam 150 cm, a mam dużo wiecej niż
18. To co mam jeżdzić na poddupniku ?

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

12. Data: 2006-03-05 10:37:26

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik napisał(a):

> To ja teraz nie rozumiem. Nie przekroczyłam 150 cm, a mam dużo wiecej niż
> 18. To co mam jeżdzić na poddupniku ?

No tak. Martyna w wieku 11 lat miała już 160 cm wzrostu. Na poddupniku
wybiłaby dziurę w dachu ;)

Eulalka

13. Data: 2006-03-05 11:36:32

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:r7h7f7f70xbw.dlg@chomik1979.pl>
chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> pisze:

> To ja teraz nie rozumiem. Nie przekroczyłam 150 cm, a mam dużo wiecej
> niż 18. To co mam jeżdzić na poddupniku ?

Nie, bo przekroczyłaś 18 lat. To jest warunek albo-albo.

--
PozdrawiaM

14. Data: 2006-03-05 11:53:46

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Nixe* napisał(a),a było to tak:

> Nie, bo przekroczyłaś 18 lat. To jest warunek albo-albo.

Już mi ulżyło. :-)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

15. Data: 2006-03-05 17:48:59

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-05 12:53:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *chomik* skreślił te oto słowa:

> Już mi ulżyło. :-)

Tylko nalezy się zastanowić czy pasy/poduszka zadziałają jak należy jeśli
masz taki wzrost. Przepis nie wziął się znikąd...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

16. Data: 2006-03-05 19:38:58

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Mar 2006 09:44:31 +0100, chomik napisał(a):

> To ja teraz nie rozumiem. Nie przekroczyłam 150 cm, a mam dużo wiecej niż
> 18. To co mam jeżdzić na poddupniku ?

A co z pasami?? Gdy jesteś zapięta nie masz ich na szyi??
--
Elżbieta

17. Data: 2006-03-05 21:15:09

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dueig1$252u$1@news.mm.pl...

> Nie, bo przekroczyłaś 18 lat. To jest warunek albo-albo.

Nie musi, bo przekroczyla 12 lat! W PoRD nie ma nic o 18 latach w
kontekscie pasow i fotelikow...

--
Axel

18. Data: 2006-03-05 21:23:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dufkd3$a3g$1@inews.gazeta.pl>
Axel <a...@p...nospam,com> pisze:

> Nie musi, bo przekroczyla 12 lat!

Sorki, zasugerowałam się tymi 18 latami i nie zauważyłam, że powtarzam cudzy
błąd :)

--
PozdrawiaM

19. Data: 2006-03-06 08:30:50

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Lia* napisał(a),a było to tak:

> Tylko nalezy się zastanowić czy pasy/poduszka zadziałają jak należy jeśli
> masz taki wzrost. Przepis nie wziął się znikąd...

Masz rację.
Zależy to od auta, ale czasami pasy są na wysokości szyi. Teraz jestem na
etapie prawo jazd i musze mieć 3 poduszki. Szkoda, że nie pomyśleli o
małych ludziach. Jest ciężko.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

20. Data: 2006-03-06 08:32:52

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Elżbieta* napisał(a),a było to tak:

> A co z pasami?? Gdy jesteś zapięta nie masz ich na szyi??

. W corsie sięga mi prawie szyi ( zdaje prawko na tym aucie), ale Passacie
szczęście wszystko jest ok ( osobiste auto)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

szukam sklepów ze sprzetem sportowym dla dzieci
Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie
kaszel... kaszel...kaszel
Wypracowania z internetu - gdzie?
własne zabaweczki w przedszkolu