7-latka na przednim siedzeniu?

1. Data: 2006-03-02 13:21:50

Temat: 7-latka na przednim siedzeniu?
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie, jak awaryjnie przewieźć 7-latka 2-osobowym autem?
Normalnie powinna jeździć na podduniku z tyłu, ale auto ma tylko przód ;)
Chodzi o sytuacje awaryjne typu pojechać do lekarza itp.

Eulalka

2. Data: 2006-03-02 13:37:29

Temat: Re: 7-latka na przednim siedzeniu?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):
> Może ktoś wie, jak awaryjnie przewieźć 7-latka 2-osobowym autem?
> Normalnie powinna jeździć na podduniku z tyłu, ale auto ma tylko przód ;)
> Chodzi o sytuacje awaryjne typu pojechać do lekarza itp.

Na przednim siedzeniu też spokojnie można położyć poddupnik przecież.
Przynajmniej mi zdarzało się wozić tak 9-latkę.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2006-03-02 14:32:49

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Mar 2006 14:21:50 +0100, Eulalka
<e...@l...net.pl> wrote:

> Może ktoś wie, jak awaryjnie przewieźć 7-latka 2-osobowym autem?
> Normalnie powinna jeździć na podduniku z tyłu, ale auto ma tylko przód ;)

Ja bym zadzwonił na Waliców i zapytał... Tylko nie kojarzę skąd Ty jesteś,
więc nie wiem gdzie u Ciebie się Waliców mieści :)

W Warszawie na ul. Waliców jest Wydział Ruchu Drogowego stołecznej policji.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

4. Data: 2006-03-02 14:53:30

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):
> Może ktoś wie, jak awaryjnie przewieźć 7-latka 2-osobowym autem?
> Normalnie powinna jeździć na podduniku z tyłu, ale auto ma tylko przód ;)
> Chodzi o sytuacje awaryjne typu pojechać do lekarza itp.

Chodzi Ci o technikalia czy przepislalia ?
Adam

5. Data: 2006-03-02 16:46:13

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Chodzi Ci o technikalia czy przepislalia ?

Przepisalia. Tachnikalia mam opanowane... i spory całkiem bagażnik.

Eulalka

6. Data: 2006-03-02 17:42:36

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Przepisalia. Tachnikalia mam opanowane... i spory całkiem bagażnik.

http://europoland.republika.pl/kd16.htm
Art39 pkt 3 oraz Art45 pkt5 . Czyli nim przekroczy 150cm lub 18lat to
musi mieć dodatkowy fotelik/poddupnik.
Adam

7. Data: 2006-03-02 18:01:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Przepisalia. Tachnikalia mam opanowane... i spory całkiem bagażnik.

Trochę nie rozumiem, o co chodzi. Przecież dziecko może jeździć na
przednim siedzeniu. Jeżeli nie ma 150cm wzrostu, musi mieć odpowiedni
fotelik lub poddupnik. Nie masz takiego poddupnika czy co?

Ewa

8. Data: 2006-03-02 18:23:07

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Trochę nie rozumiem, o co chodzi. Przecież dziecko może jeździć na
> przednim siedzeniu. Jeżeli nie ma 150cm wzrostu, musi mieć odpowiedni
> fotelik lub poddupnik. Nie masz takiego poddupnika czy co?

No właśnie nie wiedziałam, że może na przednim, w poddupniku.

Eulalka

9. Data: 2006-03-02 18:57:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> No właśnie nie wiedziałam, że może na przednim, w poddupniku.

No pewnie, że może. Nawet niemowlak może jeździć na przednim, jeśli ma
fotelik i spełni się określone wymogi (np. nie ma z przodu poduszki
powietrznej, jeśli fotelik jest mocowany tyłem do kierunku jazdy itd.).

Ewa

10. Data: 2006-03-03 13:28:29

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" <a...@d...pl> wrote in message

> http://europoland.republika.pl/kd16.htm
> Art39 pkt 3 oraz Art45 pkt5 . Czyli nim przekroczy 150cm lub 18lat to musi
> mieć dodatkowy fotelik/poddupnik.

Z ta 18-tka to przesadziles. 12 lat.

--
Axel

szukam sklepów ze sprzetem sportowym dla dzieci
Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie
kaszel... kaszel...kaszel
Wypracowania z internetu - gdzie?
własne zabaweczki w przedszkolu