Koniec roku 23 czerwca

1. Data: 2006-03-02 22:09:42

Temat: Koniec roku 23 czerwca
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapowiadali, zapowiadali, wreszcie podpisali.
Teraz już oficjalnie możecie powiedzieć dzieciakom, że rok szkolny krótszy o
tydzień.

http://www.mein.gov.pl/oswiata/projekty/rozp_220206.
php

(ogłoszone dzisiaj, Dz. U. Nr 36, poz. 250)
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

2. Data: 2006-03-02 22:14:40

Temat: Re: Koniec roku 23 czerwca
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:44076d2d$1@news.home.net.pl>
Harun al Rashid <a...@o...pl> pisze:

> Zapowiadali, zapowiadali, wreszcie podpisali.
> Teraz już oficjalnie możecie powiedzieć dzieciakom, że rok szkolny
> krótszy o tydzień.

U nas ogłoszenie wisi od 2 miesięcy.
Mam rozumieć, że dotąd była to nieoficjalna informacja? ;-)

--
PozdrawiaM
[mnie to nie cieszy ;-]

3. Data: 2006-03-02 22:23:35

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"

> U nas ogłoszenie wisi od 2 miesięcy.
> Mam rozumieć, że dotąd była to nieoficjalna informacja? ;-)

Masz w linku datę podpisania rozporządzenia, sama sobie odpowiedz :P

4. Data: 2006-03-02 22:28:22

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):
> Zapowiadali, zapowiadali, wreszcie podpisali.
> Teraz już oficjalnie możecie powiedzieć dzieciakom, że rok szkolny
> krótszy o tydzień.

A materiału tyle samo...

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

5. Data: 2006-03-02 22:35:13

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske"...

> A materiału tyle samo...

Słowni są, niestety. Bezmyślnie słowni.
No to przyjdzie szykować się na obowiązkową (przed)szkołę dla pięciolatków
i j. obcy od pierwszej klasy, reszty obietnic nie pamiętam.

6. Data: 2006-03-02 22:39:51

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> No to przyjdzie szykować się na obowiązkową (przed)szkołę dla
> pięciolatków i j. obcy od pierwszej klasy, reszty obietnic nie pamiętam.

Cholera, zaczynam poważnie myśleć nad wyjazdem w bardziej cywilizowane
miejsce :/

7. Data: 2006-03-02 23:06:42

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" napisał(a):

> Cholera, zaczynam poważnie myśleć nad wyjazdem w bardziej cywilizowane
> miejsce :/

Może jeszcze zmądrzeją. Akurat od edukacji powinni się trzymać z dala,
jeszcze się fale po ostatnich reformach nie uspokoiły.

8. Data: 2006-03-02 23:14:07

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to przyjdzie szykować się na obowiązkową (przed)szkołę dla
> pięciolatków i j. obcy od pierwszej klasy, reszty obietnic nie pamiętam.
Ten język obcy od 1. klasy to nie jest taki zły pomysł, nawet jeżeli będzie
to tylko na zasadzie gier, zabaw i "osłuchiwania". Oczywiście duuuuużo
zalezy od samych nauczycieli, których jak wiadomo mamy za mało i nie zawsze
z odpowiednimi kwalifikacjami. Mówiąc łagodnie, zwłaszcza w podstawówkach.
Ale naprawdę im wcześniej się zaczyna naukę, tym lepiej.

Pozdrawiam
Magdalena

9. Data: 2006-03-02 23:16:06

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@o...pl> napisał(a):

> Cholera, zaczynam poważnie myśleć nad wyjazdem w bardziej cywilizowane
> miejsce :/

Zdaje się, że w bardziej cywilizowanych miejscach obowiązkowe jest
nauczanie o 4 roku zycia, a od 1 klasy -- dwa języki obce.
W takiej np. Holandii dzieciaki mają trzy czy cztery języki obce.
Każdy z innej grupy. I po skonczeniu szkoły mówią kilkoma językami.
Inna rzecz, że jeśli nauczyli się własnego języka to juz im nic nie
straszne. Jak pierwszy raz usłyszałam rodowitych Holendrów
rozmawiających przy śniadaniu, to dłuższą chwilę byłam przekonana, że
im sie odbija. Zdziwiło mnie tylko, czemu tak na zmiane...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

10. Data: 2006-03-02 23:20:02

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cholera, zaczynam poważnie myśleć nad wyjazdem w bardziej cywilizowane
> miejsce :/

są kraje które zaczynają od 4 lat obowiązkową edukację.

7-latka na przednim siedzeniu?
szukam sklepów ze sprzetem sportowym dla dzieci
Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie
kaszel... kaszel...kaszel
Wypracowania z internetu - gdzie?