drenaż ucha u dziecka

1. Data: 2006-03-03 07:13:12

Temat: drenaż ucha u dziecka
Od: "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witm,
czy wasze dziecko miało robiony drenaż? Szukam informacji na ten temat.

Mój 4-latek ma wodę w uchu, przerośnięty migdałek przez to zaczął słabo
słyszeć. Czy drenaż ucha robi się raz, czy to boli dziecko? Może ktoś
chodzil w Warszawie do dr Andrzeja Kukwy?
Pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2006-03-03 12:24:44

Temat: Re: drenaż ucha u dziecka
Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słyszeć. Czy drenaż ucha robi się raz, czy to boli dziecko? Może ktoś
> chodzil w Warszawie do dr Andrzeja Kukwy?

przy wycięciu migdałka został też usunięty płyn z uszu- zabieg był w
znieczuleniu ogólnym- więc bez bólu. uszka zagoiły sie błyskawicznie- minął rok
od zabiegu i z uszami mamy spokój.... Ania mama mateusza bez migdałka

3. Data: 2006-03-04 21:20:10

Od: "Martens" <m...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> napisał w
wiadomości news:du8qaq$cp6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> słyszeć. Czy drenaż ucha robi się raz, czy to boli dziecko? Może ktoś
> chodzil w Warszawie do dr Andrzeja Kukwy?

Witaj,
Jagna miala drenaz ucha przy okazji wyciecia trzeciego migdala, miala
niedosluch i plyn w uchu. Robilysmy to w grudniu w super miejscu
www.ichs.pl, teraz w marcu mam kontrole. Robione w narkozie, sam drenaz jest
niewyczuwalny.
Sluch jest lepszy, ale notorycznych katarow nie pozbylysmy sie - najpierw
poprawa, potem podejrzenie pneumokokow :-((((
Pozdrawiam, Marta (Stas + Jagna)

4. Data: 2006-03-05 08:37:41

Od: "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Marto,
dchciałam dziecko zapisać tam, ale mają zadzwonić dopiero w kwietniu i podać
termin. Jest tyle chętnych, ze na zabieg czeka się do 2 lat.:-(( A Wy dlugo
czekaliście? Co to są te "pneumokokow "?"
POzdrawiam
Sylwia

5. Data: 2006-03-05 11:49:38

Od: "Martens" <m...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> napisał w
wiadomości news:due83o$er7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> dlugo
> czekaliście? Co to są te "pneumokokow "?"
Witam,
my czekalismy na wizyte 7 miesiecy, potem probowali leczyc plyn w uchu
lekami (3 miesiace) i dopiero potem zdecydowali sie na zabieg (kolejny
miesiac). A pneumokoki to jakies paskudztwo (paciorkowiec?), ktore powoduje
nawroty chorob gornych drog odechowych. Mamy sie na to zaszczepic.
Pozdrawiam, Marta

Koniec roku 23 czerwca
7-latka na przednim siedzeniu?
szukam sklepów ze sprzetem sportowym dla dzieci
Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie
kaszel... kaszel...kaszel