A Ewę przepraszam.

1. Data: 2015-10-20 18:23:56

Temat: A Ewę przepraszam.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...za formę mojej opinii. Miał to być (niezbyt przyjemny, ale jednak) żart,
ale trudno, nie został tak odczytany w przytłaczającym go kontekście
zdecydowanego braku aprobaty dla wizualnej strony dania. Zdarza się.
Rozumiem, że gdybym pominęła psa - byłoby OK.
Uwielbiam mojego psa, nawet jak rzyga - ale Ty, Ewa, oczywiście, nie możesz
mieć dobrych skojarzeń. Nawet obojętnych.
Jeszcze raz przepraszam, na przyszłość w krytyce powstrzymam się od
wizualizacji.

2. Data: 2015-10-20 18:40:01

Temat: Re: A Ewę przepraszam.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Ty, Ewa, oczywiście, nie możesz mieć dobrych skojarzeń. Nawet obojętnych.

Dobre: "przepraszam Ewę, że Ewa ma paskudne skojarzenia, wychodzące z moich
chamskich ust", czyli "przepraszam Ewę za to, że.. że... że jest taka
niedobra, ble".

3. Data: 2015-10-20 19:29:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2015 18:40:01 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
>
> Dobre: "przepraszam Ewę, że Ewa ma paskudne skojarzenia, wychodzące z moich
> chamskich ust", czyli "przepraszam Ewę za to, że.. że... że jest taka

Piiiiiip! - Nieproszona opinia.

4. Data: 2015-10-20 22:43:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

et...

> Piiiiiip! - Nieproszona opinia.

Wszystkie opinie są mile widziane na publicznej grupie dyskusyjnej.
I kazdy jest osobiście odpowiedzialny za opinie jakie wyśle w świat.

5. Data: 2015-10-20 22:58:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

I tyle w zupełności wystarczy.
Nie ma sprawy.

Ewa

Grzybobranie
Włoski tort makaronowy
Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach