Włoski tort makaronowy

1. Data: 2015-10-17 17:02:59

Temat: Włoski tort makaronowy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pobawiłam się dzisiaj. Pyszny pomysł dla tych, którzy nie mogą się
zdecydować, z jakim sosem podać makaron:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b22850acdf248af
http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b22850acdf248af

Ewa

2. Data: 2015-10-17 17:06:58

Temat: Re: Włoski tort makaronowy
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> Pobawiłam się dzisiaj. Pyszny pomysł dla tych, którzy nie mogą się
> zdecydować, z jakim sosem podać makaron:
>
> http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b22850acdf248af

A gdzie ten sos, bo na obrazku widzę tylko dużo serka :-)

3. Data: 2015-10-17 17:11:00

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-17 o 17:02, FEniks pisze:

> http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b22850acdf248af
> http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b22850acdf248af

Fiu, fiu. A opis?
--
B.

4. Data: 2015-10-17 17:17:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-17 o 17:06, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> A gdzie ten sos, bo na obrazku widzę tylko dużo serka :-)

Sosy są w środku, wymieszane z makaronem.

Ewa

5. Data: 2015-10-17 17:19:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-17 o 17:11, bbjk pisze:

> Fiu, fiu. A opis?

Opisem posłużę się już gotowym, robiłam mniej więcej tak:
http://www.uwielbiamgotowac.com/2014/09/woski-tort-m
akaronowy.html#.ViJmMjfovrc
I tu ładniejsze zdjęcia, ale nie ma to jak się pochwalić swoimi ;)

Ewa

6. Data: 2015-10-17 17:26:48

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-17 o 17:19, FEniks pisze:

> Opisem posłużę się już gotowym, robiłam mniej więcej tak:
> http://www.uwielbiamgotowac.com/2014/09/woski-tort-m
akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

Nie spotkałam się z tym ani u nas, ani we Włoszech, fajny pomysł, na
pewno zrobię nieraz z rozmaitymi modyfikacjami, bo jedzonko szybkie i
smaczne.

> nie ma to jak się pochwalić swoimi ;)
No pewnie!
--
B.

7. Data: 2015-10-17 17:29:21

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-17 o 17:19, FEniks pisze:

> Opisem posłużę się już gotowym, robiłam mniej więcej tak:
> http://www.uwielbiamgotowac.com/2014/09/woski-tort-m
akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

Tylko na pewno zamiast oleju dobra aromatyczna oliwa, olej zabiłby
włoskość.
--
B.

8. Data: 2015-10-17 17:31:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Sosy są w środku, wymieszane z makaronem.

-- Proszę cię, narysuj mi baranka.

-- Co takiego?

-- Narysuj mi baranka.

[...]

Narysowałem baranka. Mały przyjrzał się uważnie i rzekł:

-- Nie, ten baranek jest już bardzo chory. Zrób innego.

Narysowałem.

Mały przyjaciel uśmiechnął się grzecznie z pobłażaniem:

-- Przyjrzyj się. To nie jest baranek, to baran. On ma rogi.

Zrobiłem nowy rysunek, ale został odrzucony tak jak poprzedni:

-- Ten baranek jest za stary. Chcę mieć baranka, który będzie długo żył.

Tracąc już cierpliwość -- chciałem bowiem jak najprędzej zabrać się do
naprawy motoru -- nabazgrałem ten obrazek i powiedziałem:

-- To jest skrzynka. Baranek, którego chciałeś mieć, jest w środku.

Byłem bardzo zdziwiony, widząc radość na buzi małego krytyka.

-- To jest właśnie to, czego chciałem. Czy myślisz, ze trzeba dużo
trawy dla tego baranka?

--
Jarek (może też pójdę coś naprawić)

9. Data: 2015-10-17 18:09:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <b...@p...pl> wrote in message

akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> Nie spotkałam się z tym ani u nas, ani we Włoszech, fajny pomysł, na pewno
> zrobię nieraz z rozmaitymi modyfikacjami, bo jedzonko szybkie
> i smaczne.

Z opisu nie wywnioskowalem że szybkie :-)

10. Data: 2015-10-17 18:22:02

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-17 o 18:09, Pszemol pisze:

> Z opisu nie wywnioskowalem że szybkie :-)

Szybkie, szybkie :)
--
B.

Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości
Najlepsze ciasto ucierane.