Włoski tort makaronowy

121. Data: 2015-10-21 13:12:17

Temat: Re: Włoski tort makaronowy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Oct 2015 13:05:54 +0200, krys napisał(a):

> I znowu coś imputujesz.

Insynuujesz 3-)

122. Data: 2015-10-21 14:28:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> [...]
akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> Last but not least, jak mówią Anglicy. :-D

... i Amerykanie. I tak to lubią że wpychają powiedzonko wszędzie.
Do znudzenia :-)

123. Data: 2015-10-21 21:36:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-21 o 14:28, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> ... i Amerykanie. I tak to lubią że wpychają powiedzonko wszędzie.
> Do znudzenia :-)

I Polacy też. Jak widać. ;)

Ewa

124. Data: 2015-10-22 02:04:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> I Polacy też. Jak widać. ;)

Wśród Polaków słyszę go po raz pierwszy ale być może najważniejszy :-)

Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości
Najlepsze ciasto ucierane.