A jednak wiosna!

1. Data: 2000-03-11 21:45:35

Temat: A jednak wiosna!
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez cały słoneczny piątek spacerowałem po Krakowie. Jaki byłem szczęśliwy
kiedy na Plantach, prócz kwitnących leszczyn, zauważyłem pierwsze i
najprawdziwsze zielone listki na jakiś, jeszcze nie zidentyfikowanych przeze
mnie, krzewach. To był naprawdę piękny dzień. Mam nadzieję, że ten
dzisiejszy incydent ze śniegiem, śniegiem z deszczem a później z deszczem
się więcej nie powtórzy!

Rozpromieniony ze szczęścia
Staszek

1. Data: 2000-03-12 06:04:03

Temat: Odp: A jednak wiosna!
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Staszek Nowak <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38zy4.13241$S...@n...tpnet.pl...
> Przez cały słoneczny piątek spacerowałem po Krakowie.

Nie dziwię się, że jesteś teraz zasmarkany.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-03-12 22:19:01

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dziwię się, że jesteś teraz zasmarkany.

Warto było!

smarkacz- Staszek

wymienię, sprzedam, a nawet oddam w czyste i dobre ręce
odrzutowa łopata
Rośliny do ciemnego pokoju...?
nowosci na ogrody.agrosan.pl
krety