krety

1. Data: 2000-03-11 06:56:06

Temat: krety
Od: "L.D" <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o informacje na temat elektronicznego odstraszacza kretów.
Może ktoś go stosował,jakie ma rezultaty.
Proszę o adresy sklepów albo producenta.
L.D

2. Data: 2000-03-16 07:13:39

Temat: Odp: krety-kretyny
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Proszę o informacje na temat elektronicznego odstraszacza kretów.
Może ktoś go stosował,jakie ma rezultaty.
Proszę o adresy sklepów albo producenta.
L.D
----

Wczoraj przeglądałem stare numery "Mojego pięknego ogrodu". W marcowym
numerze z 1999r. jeden z czytelników napisał że trzeba delikatnie zdjąć
ziemię i odsłonić otwór kretowiska. Założyć sobie "łokmena" na uszy z muzyką
The Animals i czekać. Jak usłyszysz albo raczej zobaczysz "Dzień
wschodzącego słońca" już będzie po kretynach. Tylko musisz to zrobić gdy
księżyc wschodzi (do pełni). 100% satysfakcji. Działa na pewno.
Jest też inny sposób.Mój znajomy położył(przyłożył) dwie kolumny (100 W
każda) na trawie
głośmikami do ziemi. Muzyka najciężej metalowa. Na full. Dwie godziny grania
i już po kretynach. Nie znoszą również Disco-polo. Chyba chodzi o
techno-basy? Ponoć
skutek 100%,
To są mi znane jedyne tzw. elektroniczne odstraszacze kretynów.

3. Data: 2000-03-24 19:44:42

Temat: Odp: krety
Od: "Marecki" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 28 Marca 2000 wprowadzamy nowy srodek nieszkodliwy dla
ludzi -zapachowy
Pomieszany z ziemia odstrasza nie tylko krety ale nie dopuszcza
do zalatwiania sie kotow i psów na trawniku
Mamy wylaczność na Polskę na sektor ogrodniczy.
Preparat nazywa się Reiss aus 1000 ml -12 zl /hurt
Marolex
--

**************
"Niewiszenia" w WINdzie

Użytkownik L.D <p...@k...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8acqju$4sh$...@n...onet.pl...

4. Data: 2000-03-25 10:27:34

Temat: Re: krety
Od: "Agata J." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marecki napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>do zalatwiania sie kotow i psów na trawniku
>Mamy wylaczność na Polskę na sektor ogrodniczy.
>Preparat nazywa się Reiss aus 1000 ml -12 zl /hurt
Przepraszam, nie jestem na bieżąco. A gdzie go można kupić?
pozdrawiam
Agata J.

5. Data: 2000-03-25 19:59:34

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do zalatwiania sie kotow i psów na trawniku
> Mamy wylaczność na Polskę na sektor ogrodniczy.
> Preparat nazywa się Reiss aus 1000 ml -12 zl /hurt

NATCHNIENIE

"Qrcze, blead", powisiałem [ja] w windzie a ponieważ miałem czas [3h zanim
przyjechali]
i uświadomiłem sobie, toć kiedyś byli u mnie krety a teraz ani widu ani
słychu!
Po prostu [przepraszam] olałem sprawę, konkretnie dziurę (po piwie [jakie to
na priv]) i se poszli. Bedzie jakieś 5 lat. Wystarczyło.
Chyba im nie pasowało!?
Pozdrawiam, jerz.
Kochajmy naturę.

6. Data: 2000-03-27 11:20:53

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krety już pękają ze śmiechu :-))))))

Pozdr.
GK

7. Data: 2000-03-27 13:44:23

Od: "Marecki" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Juz dalem link do odstraszaczy kretów
U nas można oczywiście kupić

--
***********
Pozdrawiam, Marek Olejnik

http://www.webmedia.pl/marolex

8. Data: 2000-03-29 08:59:43

Od: "Marecki" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobreeeee !
Naprawdę !!!

Pozdrawiam, Marek Olejnik

http://www.webmedia.pl/marolex
Opryskiwacze ogrodnicze MAROLEX - producent
e-mail: p...@g...com

57,5 PLN
program o ogrodach
przycinanie drzewek