przycinanie drzewek

1. Data: 2000-03-10 19:48:03

Temat: przycinanie drzewek
Od: "monia" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na działce kilkuletnie drzewka owocowe międzyinnymi jabłonie, sliwy,
wisnie. Jak je przycinac i czy ciete miejsca zabezpiecza sie?
Monika

1. Data: 2000-03-12 11:26:34

Temat: Re: przycinanie drzewek
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

monia napisał:

> Mam na działce kilkuletnie drzewka owocowe międzyinnymi jabłonie, sliwy,
> wisnie. Jak je przycinac i czy ciete miejsca zabezpiecza sie?
> Monika

Pewnie,ze zabezpieczyc.Najlepiej specjalna mascia(sztuczna kora),ktora
kupisz w sklepie ogrodniczym.W ostatecznosci biala farba,ale emulsyjna.
Monia,Monika(ladne imie).Pewnie nigdy tego nie robilas(chodzi o
przycinanie).Wbrew pozorom jest to trudna sztuka wymagajaca troche
wiedzy ogrodniczej i dobrych(ostrych)narzedzi.Jezeli masz taka mozliwosc
to popros kogos(kto sie troche na tym zna)o pomoc.
Napisz,gdzie mieszkasz(moze na Slasku?),jezeli tak to nie ma
sprawy-jestem gotow sluzyc Ci pomoca w tym temacie.

Pozdrawiam(calkiem powaznie).
Misiek

Fauna & Flora w Internecie
Oh te cebulki!