program o ogrodach

1. Data: 2000-03-10 20:26:39

Temat: program o ogrodach
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wypatrzylam w TO&OWO, ze francuska stacja TV5 nadaje w soboty o godz. 7,40
program Silence ca pousse - magazyn dla milosnikow ogrodow. Czy ktos to
oglada? Zawsze to bardziej przyjazna pora niz naszego na pierwszym.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

1. Data: 2000-03-11 00:41:50

Temat: Re: program o ogrodach
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wypatrzylam w TO&OWO, ze francuska stacja TV5 nadaje w soboty o godz. 7,40

Hrrrrrrr, hrrrrrr

:-)Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-14 14:30:32

Temat: Odp: program o ogrodach
Od: "DAMIAN WIENCZEK" <o...@d...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Uwielbiam patrzeć na ten program, jestem wielbicielem ogrodów i wiele można
się z tego nauczyć

Damian

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3Ucy4.9898$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-15 07:05:36

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

-- Niedawno(chyba tydzień temu, niedziela godz. około 14) w TV Niepokalanów
było coś bardzo podobnego. Tematy: Jak zbudować małe i duże oczko wodne? Jak
zrobić oświtlenie działki i ogrodu. itp. rzeczy. Przy okazji można było
podziwiać wspaniałe holenderskie lub francuskie ogrody, ich otoczenie
zabudowę, domy. Na szczęście wszystko było tłumaczone na jęz. polski.
Ko#mnie?

1. Data: 2000-03-15 08:18:07

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

Czyzby program prowadzil pan Switon?
Projektowal ogrodek drzewa zastepujac krzyzami
Przpraszam jesli kogos urazilem, ale ja nie ogladam tego kanalu i az trudno
uwierzyc ze znalezli czas na taki program
A moze tytul brzmial: "Jak zbudowac wlasny raj", tyle tylko, ze w naszym
klimcie trzeba zadowolic sie zaskroncem lub eskulaba
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-15 08:22:07

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Czy moglibyscie informowac o takich programach wczesniej ?!? ... ;)
..... a nie po ich wyemitowaniu :(
Zdrowka
PaulCat

Użytkownik Ko#mnie? <S...@G...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8anejq$dm8$...@i...nask.pl...

1. Data: 2000-03-15 11:43:09

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PaulCat <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Kochani!
> Czy moglibyscie informowac o takich programach wczesniej ?!? ... ;)
> ..... a nie po ich wyemitowaniu :(
A proszę Cię uprzejmie:
Niedziela, TVreg, 7:30 rano "Świat ogrodów". Co tydzień.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-03-15 12:31:29

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I buziaki dla Ciebie za te info :)
Dzienx
PaulCat

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ant0m$ra0$...@z...polsl.gliwice.pl...

1. Data: 2000-03-16 12:17:01

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> [...]
trudno
> uwierzyc ze znalezli czas na taki program

Panie Jarku.
Pan Switoń niczego nie projektował, bo się na tym nie zna i niczego nie
zastępował(bo tak musiał by usunąć drzewa, (co na to ekolodzy z naszej
grupy?)). A nazywanie ogródkiem Żwirowiska na którym hitlerowcy przygotowali
setki tysięcy ludzi na męczeńską śmierć, jest conajmniej nietaktem. Jest
grupa pl.soc.religia, to tam proszę dawać upust swoim "stosownym"
porównaniom.
Rzeczywiście trudno było i mnie uwierzyć, ale znaleźli czas i chwała im za
to ...

przycinanie drzewek
Fauna & Flora w Internecie
Oh te cebulki!