57,5 PLN

1. Data: 2000-03-11 00:46:19

Temat: 57,5 PLN
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie donoszę, że wybrałem się dzisiaj do sklepu ogrodniczego w celu
zakupu sierpaka. Miałem do wyboru Gerlacha za 8,50 PLN i Solenvijka za 66,00
PLN.
Ulegając ostatnim dyskusjom na grupie kupiłem Solenvijka, gdyż chcę uchodzić
za bardzo zaawansowanego ogrodnika, mam nadzieję, że iglaki, które mam
zamiar z jego pomocą szczepić zrosną się tak jak każdemu "zaawansowanemu"
ogrodnikowi.
Natomiast jeśli szczepienie się nie uda, to proszę osobę (która spowodowała
wybór mądrzejszego urządzenia) o zwrot kosztów między Gerlachem i
Solenvijkiem, to jest 8,50-66,00=57,5 PLN.

Z poważaniem, Piotr.
Piotr Siciarski.
--
:-)))

2. Data: 2000-03-11 12:04:24

Temat: Odp: 57,5 PLN
Od: "Ania Z" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ac5de$6cd$...@a...webcorp.com.pl...
> Uprzejmie donoszę, że wybrałem się dzisiaj do sklepu ogrodniczego w celu
> zakupu sierpaka. Miałem do wyboru Gerlacha za 8,50 PLN i Solenvijka za
66,00
> za

Jak uczyłam się w szkole to sierpak służy do okrzesywania z
gałęzi,przycinania
a nie do szczepienia.Pewnie,że można nim szczepieć,można i szczepić nożem do
chleba.Jedno jest jednak pewne, że zakupione przez Ciesbie nóż będzie służył
przez wiele lat, nie będzie się tak szybko tępił,rdzewiał jak to czyni
Gerlach.Posiadam już od bardzo dawna nóż szczepookulizak Kunde, jestem
z niego bardzo zadowolona nie wyobrażam sobie szczepienia innym nożem a
zwłaszcza Gerlachem.

3. Data: 2000-03-12 06:50:21

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:8ac5de$6cd$...@a...webcorp.com.pl...
> Ulegając ostatnim dyskusjom na grupie kupiłem Solenvijka, gdyż chcę

Złe rozumowanie. Będziesz uchodził za wiekszego pasjonata ogrodów.

> Natomiast jeśli szczepienie się nie uda, to proszę osobę (która
spowodowała
> wybór mądrzejszego urządzenia)

Zaryzykuję uogólnienie, że mądrzejsze urządzenie zasugerowała Ci jakaś mądra
osoba? :-)
Poza wszystkim, co tu napisałeś, ja myślę, że kierowałeś się
"zagranicznością" tego sprzętu a to w oczach wielu wzniesie Cię na wyżyny
:-).

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2000-03-12 06:54:27

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Z <o...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cDqy4.11641$S...@n...tpnet.pl...

.........................Posiadam już od bardzo dawna nóż szczepookulizak
Kunde, jestem
> z niego bardzo zadowolona nie wyobrażam sobie szczepienia innym nożem a
> zwłaszcza Gerlachem.

Zdaje się że mamy na grupie fachowca. Czy możesz mnie tego nauczyć?
Moje pytanie jest bardzo poważne.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-03-12 11:26:30

Temat: Re: Odp: 57,5 PLN
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Z napisał:

> [...]
> chleba.Jedno jest jednak pewne, że zakupione przez Ciesbie nóż będzie służył

Ludzie.
Przecie On mieszka w Krainie Latajacych Scyzorykow.
Z taka"kosa" nie powstydzi się pokazac na zadnej wiejskiej zabawie.:-)))

Pozdrawiam(po dluuugim milczeniu). :-(
Misiek

6. Data: 2000-03-14 22:34:48

Temat: Re: 57,5 PLN
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Złe rozumowanie. Będziesz uchodził za wiekszego pasjonata ogrodów.

Myślałem, że pasjonat w moim przypadku już się nie stopniuje:-)

A w ogóle to nie Solenvijk, tylko Sandvjik (pomyliły mi się ryby:-))

Pozdrowienia
p...@r...pl

7. Data: 2000-03-14 22:35:24

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak uczyłam się w szkole to sierpak służy do okrzesywania z
>gałęzi,przycinania>a nie do szczepienia.

Nie bezpośrednio, ale w książkach pisze, że do wyrównywania po cięciu piłą
grubszych podkładek (przy szczepieniu w szparę)
Okulizak na razie u mnie nieosiągalny (do brzóz używałem żyletki)

>Jedno jest jednak pewne, że zakupione przez Ciesbie nóż będzie służył>przez
wiele lat, nie będzie się tak szybko tępił,rdzewiał jak to czyni

Po to go kupiłem.

Pozdrowienia
p...@r...pl

8. Data: 2000-03-15 06:36:39

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> A w ogóle to nie Solenvijk, tylko Sandvjik (pomyliły mi się ryby:-))

Zauwazyles, ze i tak sie chyba nikt nie zorientowal? Grunt, zeby Ci sie
szczepy dobrze przyjmowaly.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

9. Data: 2000-03-15 06:40:49

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> [...]

Probowalem przycinac pedy sierpakiem i po pociachaniu kciuka
zrezygnowalem z tego stopnia zaawansowania :-(

> Nie bezpośrednio, ale w książkach pisze, że do wyrównywania po cięciu piłą
> grubszych podkładek (przy szczepieniu w szparę)

Czytalem, ze tez do robienia tej szpary.

> Okulizak na razie u mnie nieosiągalny (do brzóz używałem żyletki)

Nie lepiej kupic tymczasowo chocby "zwyklego" Gerlacha? Nie wierze, ze
tych nie ma w Kielcach.

10. Data: 2000-03-15 07:06:10

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8amh5m$ef8$...@a...webcorp.com.pl...

Aaaa, to zmienia postać rzeczy. Wycofuję to, co wcześniej napisałem :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

program o ogrodach
przycinanie drzewek