A może bataty?

następny post »
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Wed, 26 Sep 2018 11:47:01 -0700 (PDT)
Subject: A może bataty?
From: i...@g...pl

Zaczynam planować uprawy w nowym sezonie. Z nowości - koniecznie bataty! Uwielbiam
he, a poza tym są to bardzo ozdobne pnącza. Zacznę od uprawy z sadzonek, bo
wcześniejsza i bardziej wydajna jest taka uprawa, a mam szklarnię. Można też uprawiać
bataty z kupionych w sklepie bulw, namoczonych w wodzie (dla wypłukania chemicznego
antykiełka) i wysadzonych wczesną wiosną do doniczek na parapecie i następnie
przesadzonych do gruntu.
Ja będę prowadzić uprawę w szklarni i na południowym brzegu zadaszonego tarasu, w
dużych donicach (taras) i w dużych workach po karmie mojego bernusia Miśka
(szklarnia), których sporo w tym celu już nazbierałam - są grube i mocne.
Zachęcam do uprawy!
Poniżej niezły instruktaż:
https://youtu.be/7FKa-t0QMOE
A tu - dokładnie opisana uprawa z sadzonek:
https://twojogrodek.pl/Bataty-w-ogrodzie-instrukcja-
uprawy-slodkich-ziemniakow
:-)