AEG Crema 150 vs. Rowenta Adagio

następny post »
Data: 2006-06-12 17:56:00
Temat: AEG Crema 150 vs. Rowenta Adagio
Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

Witam.

Mam zamiar kupić ekspres ciśnieniowy. Przeczytałem wiele opinii na temat
tych wymienionych w temacie i nie mogę się zdecydować :)

Czy ktoś z Was ma te dwa modele i mógłby się podzielić spostrzeżeniami
na ich temat lub ewentualnie doradzić inny model?

Zależy mi na ekspresie o dobrym współczynniku jakość/cena. Musi być
w pelni obsługiwany ręcznie i zapewniać *stabilne* ciśnienie w kolbie.
Wszelkie ,,bajery'' są zbędne. Ma po prostu parzyć dobrą kawę :)

Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
With money you can buy blood, but not life.