APEL

1. Data: 2002-11-17 21:34:36

Temat: APEL
Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupę,

Dobry Bóg niech będzie nagrodą dla wszystkich, którzy okażą mi pomoc - Bóg
zapłać !

Nazywam się Mirosława Bujakiewicz, mam 37 lat, dwie wspaniałe córki
gimnazjalistki i kochanego męża. Pracuję jako nauczyciel akademicki w
Kolegium Nauczycielskim w Tarnobrzegu.
W marcu tego roku wykryto u mnie ostrą białaczkę i poddano leczeniu w
Klinice Hematologii w Krakowie. Obecnie jestem po pięciu terapiach
chemicznych, przygotowujących mnie do przeszczepu, który według opinii
specjalistów jest dla mnie jedyną szansą na powrót do zdrowia. Koszt zabiegu
przeszczepu sięga kwoty 200 tys. złotych, co przerasta nasze możliwości
finansowe. Dlatego moja jedyna nadzieja to pomoc ze strony bliźnich, o którą
serdecznie proszę.

MILLENNIUM BIG BANK Spółka Akcyjna
HOME BUSINESS
86 1160 2202 0000 0000 2583 7631
z dopiskiem "Przeszczep dla Mirki"

1. Data: 2002-11-18 00:18:46

Temat: Re: APEL
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na liście pl.rec.mopocykle ktoś zadal sobie trud i sprawdzil kim jest
ten ktos kto prosi o pomoc i tak brzmi ten post:

" Taaak... A NNTP-posting-host to warszawski dialup...
A wcześniej ten sam adresik nadawał ze Szczecina....
Pomijam już taki detal, że tego typu sprawy załatwia się
przez różnefundacje (Owsiak itepe)

Bujać to my, ale nie nas."

blat z litego drewna
Wanna z hydromasażem - czy warto ją miec?
Gdzie meble Itaka?
Parapety
Kupię chłodziarko - zamrażarkę