jaka lodówka i kuchnia?

1. Data: 2002-11-17 21:36:06

Temat: jaka lodówka i kuchnia?
Od: "raichman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Sprzęt jakich firm uważacie za godny polecenia? Potrzebujemy lodówkę ok
180cm wysokości i kuchnię gazowo-elektryczną. Na całość mamy jakieś 3000zl
więc nic z górnej półki. Może jakieś opinie o lodówkach Whirlpool, Ardo,
Mastercook i kuchniach Amica, Mastercook? Wszelkie uwagi mile widziane.

pozdrawiam
Raichman

1. Data: 2002-11-17 22:11:21

Temat: Re: jaka lodówka i kuchnia?
Od: "Lukas" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oradzam sprzet takich firm jak Ardo i Mastercook (lodówki jak i kuchnie).

1. Data: 2002-11-18 00:39:06

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukas wrote:

> Oradzam sprzet takich firm jak Ardo i Mastercook (lodówki jak i kuchnie).
> Amica i Whirpool godne polecenia. Pozdrawiam

Nie zgadzam się.
Mam lodówkę fimy Ardo (duża z 3-szufladowym zamrażalnikiem) i sprawuję się
super (ma 3 lata).
Zjada mało prądu, automatycznie się rozmraża, dobrze mrozi.
Moi rodzice mają Amicę (2 lata) i już była 2 razy naprawiana.

ula

1. Data: 2002-11-18 10:40:00

Od: "jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lodówka i kuchnia TYLKO Amica (w tej cenie)oczywiście

1. Data: 2002-11-18 10:45:34

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lodówka i kuchnia TYLKO Amica (w tej cenie)oczywiście

bzdura
lodówka Electrolux ERB3041 - 1370zł (sam kupiłem)
a kuchna gaz-el za 1600 zł to chyba każdej firmy
ale z pewnością nie w Warszawie :)

1. Data: 2002-11-18 11:41:03

Od: "jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisał w
wiadomości news:aragbb$pcp$1@news.lublin.pl...

> bzdura
> lodówka Electrolux ERB3041 - 1370zł (sam kupiłem)
> a kuchna gaz-el za 1600 zł to chyba każdej firmy
> ale z pewnością nie w Warszawie :)
>
> pozdrawiam

Elektrolux za 1370zł zgoda ale jakiej klasy?

1. Data: 2002-11-18 12:24:00

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elektrolux za 1370zł zgoda ale jakiej klasy?

jak wspomniałem ERB3041,
http://www.electrolux.com.pl/files/Brochures/Poland/
Electrolux_chlodnictwo.p
df

wprawdzie nie ma wbudowanego grilla ale do chłodzenia jest ok ;)

APEL
blat z litego drewna
Wanna z hydromasażem - czy warto ją miec?
Gdzie meble Itaka?
Parapety