Księga wieczysta

1. Data: 2002-11-18 00:43:18

Temat: Księga wieczysta
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się może orientuje ile czasu trwa założenie księgi wieczystej dla
mieszkania?
No i ile to kosztuje.

ulapod

1. Data: 2002-11-18 10:00:19

Temat: Re: Księga wieczysta
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulapod" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś się może orientuje ile czasu trwa założenie księgi wieczystej dla
> mieszkania?
> No i ile to kosztuje.

Zalezy od miasta . W Warszawie podobno nawet do 2 lat. W Krakowie czekalem 5
miesiecy. Nie jest to droga impreza - ale i tak musi byc robiona na
podstawie aktu notarialnego - tak wiec do tego dochodza jeszcze oplaty za
notarusza.

Zaslav

1. Data: 2002-11-18 11:53:32

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest to droga impreza -

Nie ? Mnie sie wydaje ze ponad 1000 placilem.
No chyba, ze to nie jest dla Ciebie drogo.

MarcinP

1. Data: 2002-11-19 08:02:05

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie ? Mnie sie wydaje ze ponad 1000 placilem.
> No chyba, ze to nie jest dla Ciebie drogo.

Hmmm, jestes pewien ze to bylo za samo zalozenie? bez np. wpisu hipoteki????

Zaslav

1. Data: 2002-11-19 10:00:20

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek wrote:

> Hmmm, jestes pewien ze to bylo za samo zalozenie? bez np. wpisu
> hipoteki????

Płaci się chyba za wpis do hipoteki, założenie kosztuje ponoć niewiele.

pzdrawiam
--
ulapod
Łódź

1. Data: 2002-11-19 13:12:15

Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulapod" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś się może orientuje ile czasu trwa założenie księgi wieczystej dla
> mieszkania?
> No i ile to kosztuje.

mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe kupione na rynku wtornym, wartosc
mieszkania 280 tys. zl: oplata sadowa za zalozenie KW i wpisanie wlascicieli
3160 zl
najlepiej zapytac u zrodla czyli zadzwonic do wydzialu ksiag wieczystch sadu
rejonowego, poniewaz wysokosc oplaty zalezy od wielu czynnikow

jaka lodówka i kuchnia?
APEL
blat z litego drewna
Wanna z hydromasażem - czy warto ją miec?
Gdzie meble Itaka?