ARISTON 40 cm gł - jaką polecacie?

1. Data: 2004-04-27 08:48:11

Temat: ARISTON 40 cm gł - jaką polecacie?
Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem w trakcie wybierania pralki. Jedyny wymóg nieprzekraczalny - 40 cm
szerokosci.
Oczywiscie zalezy mi tez na innych parametrach - pobór wody/pradu itd.
Prawie sie zdecydowalem na Ariston
http://www.maximedia.pl/pralki/ariston_avsd_129.php ale
chcialbym poznac opinie grupowiczów (własne i zasłyszane) o tych pralkach. W
stosunku do innych pralek 40 centymetrowych ta pobiera więcej wody (52L) i
prądu (0.85kWh) na cykl, ale za to mieści więcej (4.5 kg) ubrań.
Kosztowałoby to (w porównaniu z pralką 49L, 0.75kWh) jakies 7gr więcej na
cykl prania (chyba niedużo). Poza tym super-cicha technologia, fajowy
wyświetlacz itp :-)
Prosze o opinie i sugestie,
dziękuje z góry
pozdr
k.

1. Data: 2004-04-27 09:32:09

Temat: Re: ARISTON 40 cm gł - jaką polecacie?
Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szerokosci.
> Oczywiscie zalezy mi tez na innych parametrach - pobór wody/pradu itd.

Moze zastanow sie jeszcze nas Indesitem WES 9x r
Tez 40-tka, tez z wyswietlaczem, tez 4.5kg. rok temu dalam za nia 1350 zl.
Szczegoly do poczytania w archiwum.
Aa przez rok uzytkowania nie stwierdzono zadnych usterek.

m.

Jaka moc piekarnika elektrycznego ?
podpowiedzcie ceny za podłog
Szukam sprawdzonej ekipy remontowej w trojmiescie
Pytanka do fachowców ...
ANŁUK - Osiedle Legionow w Ząbkach/k.Warszawy?