Aborcja a brak prezerwatywy

1. Data: 2016-04-22 14:20:20

Temat: Aborcja a brak prezerwatywy
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wychodzi mi że prawo do aborcji dla kobiet to jedynie pochodna samczej wolności do
NIEstosowania prezerwatyw...wiec tak naprawdę całe feministyczne lobby powinno
walczyć z aborcją -jako wynikiem seksistowskich "stosunków" bez "zabezpieczenia" ;P

PS:
Po ogłoszeniu programu 500+ zauważyłem że Lidl natychmiast obniżył ceny opakowań
12szt prezerwatyw z 7.99 na 6.99 zł.
Czyżby wyczuli trend sprzedaży? A może Niemcy chcą zachęcić POlki do ulżenia Państwu
w ilości wypłacanych świadczeń więc do ograniczenia obciążeń budżetowych rządu PIS?
Dbają o zbilansowanie naszego budżetu? WOW! Tusk u Merkel wynegocjował coś dla
kraju...! ;P

2. Data: 2016-04-22 14:22:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
[...]

To kler zwalcza antykoncepcje.
Edukacja seksualna uczy kultury i odpowiedzialności seksualnej oraz kontrolowania
własnej płodności, a dostępność antykoncepcji umożliwia tę kontrolę.
Aborcji najwięcej jest w krajach, gdzie edukacji seksualnej nie ma, antykoncepcja
jest trudno dostępna, a w społeczeństwie panuje "maczyzm" i fasadowy konserwatyzm,
zaś prawa kobiet są deptane. Oto dane statystyczne, pochodzące z dużego studium,
publikowanego w "Lancecie": Aborcji jest najmniej na "zgniłym, liberalnym Zachodzie",
gdzie kościół katolicki i jego dogmaty nie mają żadnego znaczenia w życiu publicznym.
Z litości nie wspomnę, jakie wyznania dominują w krajach, gdzie aborcji jest
najwięcej.

http://www.dailymail.co.uk/health/article-2088840/Ab
ortion-statistics-Nearly-pregnancies-Europe-end-term
ination.html

3. Data: 2016-04-22 14:36:11

Temat: Re: Aborcja a brak prezerwatywy
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 14:22:30 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
walczyć z aborcją -jako wynikiem seksistowskich "stosunków" bez "zabezpieczenia" ;P

A co? Chcesz żeby celibatariusze promowali jeszcze depopulację?!
Przecież to uderzyłoby w ilość kandydatów do tego "stanu" ;P
Nie są samobójcami (wiem wiem...szkoda -prawda?)
Wystarczy że w znacznej ich części sami nie przyczyniają się do przekazywania
"zdrowych" (zweryfikowanych badaniami) własnych genów, a ty jeszcze chcesz żeby
mocniej podcięli swoją gałąź egzystencjalną?! ;P

4. Data: 2016-04-22 14:39:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
> [...]

"zdrowych" (zweryfikowanych badaniami) własnych genów, a ty jeszcze chcesz żeby
mocniej podcięli swoją gałąź egzystencjalną?! ;P

Zakaz aborcji nigdy nie podniósł demografii, od 20 lat masz zakaz i jak masz z
demografią, kler chce mordować kobiety, bo to sekta chora przez celibat.

5. Data: 2016-04-22 14:59:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 14:39:22 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
demografią, kler chce mordować kobiety, bo to sekta chora przez celibat.

Demografię POlek POdniosły masowe wyjazdy do UE, nawet aborcji nie trzeba było im tam
zakazywać a kler jest zdrowszy niż ci sie wydaje, chorych do celibatu nie przyjmują,
byś się raczej nie załapał, stad może twoja do nich wręcz jakby zoologiczna nienawiść
;P
Czasem przypominasz mi z języka wypowiedzi gnomka Urbana ;)

6. Data: 2016-04-22 15:52:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Pierdolcu cały świat protestuje bo kler w polsce chce mordować kobiety, od zawsze
przez celibat je palił na stosie.

7. Data: 2016-04-22 21:03:55

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-22 o 14:59, m...@g...com pisze:

> chorych do celibatu nie przyjmują

Że co?
No tak, przyjęli zdrowego, a pedofilem zrobił się później... to niezbyt
dobrze świadczy o tej instytucji. Ze zdrowych robią chorych...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-04-29 14:45:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 15:52:45 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
> Czasem przypominasz mi z języka wypowiedzi gnomka Urbana
>

> Pierdolcu cały świat protestuje bo kler w polsce chce mordować kobiety, od zawsze

Nie nakręcaj się tak Glob na kler bo ci żyłka pęknie,
nie warto sobie życia przez nich skracać,
chyba że jednak skutecznie to zrobisz,
to niech ci idzie ten stres "na zdrowie" ;P
Serio jestes niezle odjechany z tym walczeniem
z "mordowaniem kobiet" które mordują swoje dzieci.
I jeszcze twierdzisz że dziecko -czyli organizm POtomny (więc już nawet na etapie
zarodka czy potem płodu) ma te same geny co matka, nie rozróżniasz komórek
rozrodczych będących nośnikami (części) genów niezbędnych do replikacji genomu,
kompletnego dopiero PO POŁĄCZENIU obu komórek rozrodczych, nie wyróżniasz fragmentów
organizmu zawierających geny danego organizmu (np włosów czy paznokci) od całego
funkcjonalnie kompletnego organizmu, zdolnego (jako całość) do samoreplikacji genów w
ramach jego naturalnych procesów wzrostu i podziału komórkowego (jako procesów
podtrzymywanych jedynie przez dostarczanie mu substancji odżywczych i ochronę
fizyczną do czasu zdolności do samodzielnej egzystencji poza organizmem matki...

Teraz mozesz się pluć do woli -pamiętaj tylko że plując na coś co cię przerasta -więc
w zwyż- kończy się zazwyczaj z oplutą głową ;)
Epitety pod moim adresem oddają jedynie twój osobisty POziom mentalny, POwszechnie na
usenecie juz znany, nic więcej. Ale darować sobie ich zapewne nie zamierzasz
-najpewniej jest to niestety agresywny odruch berzwarunkowy w ramach mimowilnej
ekspresji i odreagowania problemów generowanych przez swoją wysoce wątpliwie
ukształtowaną osobowość, co widać po twoich tekstach wszem i wobec jak na dłoni.
POzostając z wyrazami szacunku -POmimo wszystko jesteś Istotą Ludzką, co do jakości
twojego osobniczego Człowieczeństwa mam już niestety pewne POważne
wątpliwości...cheers ;P

9. Data: 2016-04-29 14:51:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 21:03:58 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Że co?
> No tak, przyjęli zdrowego, a pedofilem zrobił się później... to niezbyt
> dobrze świadczy o tej instytucji. Ze zdrowych robią chorych...

W snach kota zawsze jest pełno myszy ;)
W środowiskach mających kontakt z dziećmi statystyczna ilość pedofilów jest znacząco
wyższa niż w innych grupach zawodowych, na tej samej zasadzie co psychopatów wśród
kadr zarządzających lub POlityków, czy innych środowisk dysponujących bezpośrednią
władzę nad innymi ludźmi, szczególnie w resortach siłowych.

10. Data: 2016-04-29 16:06:29

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> [...]
> wśród kadr zarządzających lub POlityków, czy innych środowisk
> dysponujących bezpośrednią władzę nad innymi ludźmi, szczególnie w

W ten oto prosty sposób dowiodłeś mojej tezy, że kobiety-matki prawie w
100% są pedofilami gdyż to one od niepamiętnych czasów mają monopol na
zajmowanie się nowo-narodzonymi i czerpią z tego zajęcia nieskrywaną
satysfakcję. W różnych kulturach wiek dziecka, w którym zostaje ono
uwolnione spod wyłącznej kurateli matki bywa różny ale jest to już tylko
musztarda po obiedzie. Najważniejszy okres rozwoju i kształtowania się
charakteru dziecka oraz jego sposób postrzegania świata (a głównie
widzenia relacji kobieta-mężczyzna) kończy się właśnie około 6-7 roku
życia. I nie dość tego, dziecko które idzie do szkoły jest w dalszym
ciągu poddawane wpływom kobiet bo zawód nauczycielski jest
sfeminizowany. Od kołyski dzieci wzrastają w świecie kobiet, który jest
wrogo nastawiony do mężczyzn gdyż uważa, że to mężczyzni narzucili
kobietom upokarzającą je prostytucję. W rzeczywistości prostytucją
zajmowała się już biblijna Ewa, która nie ufając Adamowi wykorzystywała
seks do tego by zmusić go do współpracy w zabezpieczeniu jej i jej!?
potomstwa.

Paradoksalnie można wykluczyć pedofilię wśród kobiet-matek, które z
różnych powodów... porzucają własne dzieci.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Całkowity zakaz biskupów
Przeciwko fanatyzmowi nienawiści
Pis szykuje drugi smoleńsk?
Po epoce "seryjnych samobójstw" zaczną sie "seryjne wypadki"? [']
I teraz możesz PISie naskoczyć TK ;)