Pis szykuje drugi smoleńsk?

1. Data: 2016-04-22 00:24:27

Temat: Pis szykuje drugi smoleńsk?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CIA ostrzega, że Polska znalazła się na celowniku terrorystów

Pomimo ostrzeżeń CIA, rządowi analitycy nie sądzą, by istniało duże zagrożenie takimi
wydarzeniami podczas szczytu NATO i Dni Młodzieży - informuje dziennik.

http://m.interia.pl/fakty/news,nId,2173040

http://ndie.pl/cia-ostrzega-ze-polska-znalazla-sie-c
elowniku-terrorystow/

2. Data: 2016-04-22 08:58:52

Temat: Re: Pis szykuje drugi smoleńsk?
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

********

I dlatego proponujesz, że należy ich wzorem Niemców przyjąć?

--

Chiron

3. Data: 2016-04-22 10:16:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
********

I dlatego proponujesz, że należy ich wzorem Niemców przyjąć?

--

A to Niemcy terrorystów przyjmują, bo ja myślałem że ofiary wojny jak też ofiary
państwa islamskiego.?

4. Data: 2016-04-22 13:32:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Apr 2016 08:58:52 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
elowniku-terrorystow/
********

> I dlatego proponujesz, że należy ich wzorem Niemców przyjąć?

3333-)

5. Data: 2016-04-24 14:52:03

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

********

> I dlatego proponujesz, że należy ich wzorem Niemców przyjąć?

Jesli cos mialoby sie zdarzyc, to nie sadze, ze ze strony tych biedakow
z Poludnia, ktorzy przedarli sie przez morze, zasieki az wyladowali w
barakach, halach sportowych, magazynach i w przerwach miedzy kursami
pielgrzymuja miedzy urzedami, wypelniaja jakies podania i slysza, ze nie
ma, nie wiadomo, inni tez w potrzebie, przyjdz jutro, pojutrze ... Taka
to tutejsza rzeczywistosc. Dobrze ze bomby nie leca, choc nic nie wiadomo...

A jesli mialoby cos sie zrobic, to nie ze strony ludzi, ktorych na
kilometr rozpoznasz! Moze przyjda do was "zielone ludziki", moze jacys
wizytatorzy z Grodna, Rostowa lub Sewastopola? Rozpoznasz "bialego",
Slowianina?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Po epoce "seryjnych samobójstw" zaczną sie "seryjne wypadki"? [']
I teraz możesz PISie naskoczyć TK ;)
Protest katolików
Seksizm
Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce