Akcja: lekki tronister

21. Data: 2009-11-15 20:27:52

Temat: Re: Akcja: lekki tronister
Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie waruga <w...@o...pl> tak oto plecie:
>>
>> Agnieszka Ostrowska pisze:
>> (po dwoje na ucznia)
>>
>> Po niby co?
>
> No podwoje, drzwi takie duże.
>
> Qra

na podwoje i podboje z plecakiem szedl...

dogma

22. Data: 2009-11-15 21:01:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... az zeby zgrzytaja...(choc fonetycznie roznicy przeciez nie ma)
Aż pszecieram oczy, i sprawdzam: braki w widzeniu, jakieś zapalenie oka,
gdzie te ogonki? Nie oczy zdrowe, to tylko lenistwo autora.

23. Data: 2009-11-15 21:26:34

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Aż pszecieram oczy, i sprawdzam: braki w widzeniu, jakieś zapalenie oka,
> gdzie te ogonki? Nie oczy zdrowe, to tylko lenistwo autora.

lenistwo... głównie, żeby nie było...
ależ się musiałam namęczyc (gwoli wyjaśnienia c ma byc z kreseczką, ale
coś mi po instalacji ati szwankuje)

dogma

24. Data: 2009-11-16 07:30:46

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> napisał
| 6 godzin basenu + 2 godziny biegania + 3 godziny WFu tygodniowo
| po godzinie TV i KOMP w piatek sobotę i niedzielę.

Przebijam ;)
2 h basenu + 3 h kółka tanecznego w szkole + 4,5 h tańców pozalekcyjnych + 2
h w-f tygodniowo, TV codziennie ( no bo przecież leci Nie ma to jak hotel
!! ) komputer jak sobie o nim przypomni.

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa) + 0,5 Maćka ( 1,5 roku )
gg 181718

25. Data: 2009-11-16 10:31:46

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Każdy sport uprawiany pod pszymusem traci swe lecznicze właściwości
> i staje się pszyczyną pogorszenia zdrowia, nie poprawy.
Nie chce mi się dyskutować, zwłaszcza w kontekście stosowania "nowej"
ortografii - dla własnego zdrowia piszę: żegnaj :->

Maciek

26. Data: 2009-11-16 10:33:27

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja pisze:
> lenistwo... głównie, żeby nie było...
> ależ się musiałam namęczyc (gwoli wyjaśnienia c ma byc z kreseczką, ale
> coś mi po instalacji ati szwankuje)
Ja bym dodał jeszcze szczątkową interpunkcję i brak wielkich liter :->

Maciek

27. Data: 2009-11-16 10:35:42

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Ostrowska pisze:
> Nikt Cię o dane nie prosi. Imię i nazwisko i mail do potwierdzenia, że
> istniejesz w realu.
A imię i nazwisko to nie dane osobowe? :->

PS: Powyższy zestaw to rzeczywiście niesamowite potwierdzenie istnienia :-D

Maciek

28. Data: 2009-11-16 10:37:11

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja pisze:
> na podwoje i podboje z plecakiem szedl...
Na podboje może i szedł, na podwojach to go najwyżej potem nieśli.

Maciek

29. Data: 2009-11-16 11:13:26

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek pisze:
> Ja bym dodał jeszcze szczątkową interpunkcję i brak wielkich liter :->

jak już się czepiamy, to wszystkiego :) a jak już wspominałam, lenistwo
wyłazi i kąsa w palce... :)

dogma

30. Data: 2009-11-16 11:14:18

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek pisze:
> Na podboje może i szedł, na podwojach to go najwyżej potem nieśli.

na podwoje to plecakiem nacierał...

18 -tka prezent
do rodziców II klasistów ...
skręca mnie