Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !

1. Data: 2004-01-22 22:16:17

Temat: Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
Od: "Sztab Ratownictwa SKSR" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !

Obawiasz się Włamania ? Napadu ? Pożaru ?

Masz kogoś bliskiego, kto to jest chory, przebywa sam w domu i może
potrzebować pomocy ?

Poczuj się Bezpieczniej !

ALARMY, MONITORING - 20zł/mies.

Powiedz o nas znajomym ! Może uratujesz komuś życie !

Wysokie zniżki w ubezpieczeniach !

Bezpłatna konsultacja doboru sprzętu i konfiguracji systemu alarmowego !

Krajowa Sieć Alarmowa SKSR - Więcej informacji na naszych stronach:

http://www.zabezpieczenia.org

1. Data: 2004-01-22 22:29:03

Temat: Re: Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Sztab Ratownictwa SKSR" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
>
> Obawiasz się Włamania ? Napadu ? Pożaru ?
>
> Masz kogoś bliskiego, kto to jest chory, przebywa sam w domu i może

Pyt.
Jaki jest zasięg działania sieci ?
Odp.
Krajowa Sieć Alarmowa SKSR działa na terenie całego kraju.
Pyt.
Co się dzieje w przypadku załączenia alarmu? Jaki jest czas reakcji ?
Odp.
Reakcja następuje niezwłocznie po nadejściu alarmu. Sztab Ratownictwa SKSR
sprawuje społeczną kontrolę nad prawidłowością zadziałania danej służby, co
daje pewność, że żaden sygnał nie zostanie zlekceważony.
Pyt.
Czy w przypadku włamania lub napadu zostanie na miejsce skierowana Policja ?
Odp.
Tak, sieć działa głównie w oparciu o państwowe służby, a więc również o
Policję.

Jednym słowem, działanie firmy sprowadza się do wykręcenia 997.
To teraz już wiem czemu tylko 20 zł.

suszenie prania
Skóra ekologiczna
Ogrzewanie propan-butan - wiem że było ale..
Bateria do zlewozmywaka - chrom czy satyna
[wroclaw] garbus "wyprzedaż w ikei"